Alcohol en Verkeer

Originally posted by |Roy|
WHAHAHAHA wat een hersenloze opmerking :#.

Het lijkt inderdaad beter te gaan omdat je je vol concentreert, maar dat haalt het echnie bij gewoon nuchter hoor. En het tunneleffect treedt ook altijd op... Je kijkt echt altijd strak naar voren dan.

Niks hersenloos.
Ik zeg ook niet dat ik helemaal helder ben, alleen ik besef me dan wel altijd dat ik moet opletten, dus t rijden gaat op zich wel goed.
Tunneleffect is idd naar. Je kijkt strak naar voren, en begint te staren, en kijkt verder nergens meer naar.
Maar das voornamelijk bij blowen, minder bij een paar biertjes.
 
Originally posted by Boeie
BoB zijn vind ik dan ook helemaal geen probleem, ik snap alleen niet wat voor problemen sommige mensen er van kunnen maken. net alsof je 'moet' zuipen als je uitgaat enzo.

Het ligt eraan waar we dan naartoe gaan. Sommige dingen trek ik echt niet nuchter hoor :rolleyes:.
Zo'n bReEzAh-TeNt bijvoorbeeld...
 
Vaak genoeg echt stoned op de scoot, maar dan toch altijd nog denken aan je helm.

Verder nooit aangaan met de scoot, en als je ergens wat drinkt, rustig aan rijden.

1x echt ladderzat op de scoot, toen ben ik eerst nog de halve staad doorgereden terwijl het 500 meter van me huis was...
 
Originally posted by |Roy|
Het ligt eraan waar we dan naartoe gaan. Sommige dingen trek ik echt niet nuchter hoor :rolleyes:.
Zo'n bReEzAh-TeNt bijvoorbeeld...
ja kijk dan ben je gewoon verkeerd bezig, vind ik dan ;)
 
Vaak met een groep richting een paar meiden hier 15km verderop met de scoot, me Aerox was nog niet klaar en dus maar achterop bij een maat.
Nou hartstikke gezellig allemaal, maar toen ik wakker werd in een fucking caravan begon het al . Zo fucking misselijk als wat. en dan weer naar huis rijden. en sja dan ook nog achterop scoot, over hobbels en alles en dat ook nog in een week dat het fucked up warm was..
Om de 10 min ff stoppen met z'n allen voor mij, en sja dik kotsen elke keer |(

Op zo'n moment baal je echt van jezelf.. :|

Verder niet echt ervaringen met alcohol op scoot of in de auto.. alleen vaak zo stoned als wat bij een maat vandaan komen, op je scoot naar huis rijden, en dan echt om je heen kijken: dudes! dit gaat hard man 8P
 
dik jaar terug of langer geleden, hadden we bij een vriend zeg maar een b00z party gehouden

was toen ook met scoot..

ik viel er al van vooraleer hij gestart was

vraag me niet hoe ik thuisgekomen ben

maar 1 ding: NOOIT meer :p
 
Ik moet zeggen dat er veel nette mensen tussen zitten hier op het forum. Petje af! :) Ik heb altijd dronken/stoned/strak op de scooter gereden. Of een combinatie ervan natuurlijk. Het is pas sinds afgelopen zomer dat ik er een beetje op let om niet te vaak dronken rond te rijden. Stoned ben ik toch vaak en dat is geen probleem. Strak staan doen we niet meer aan maar dan denk je echt superman te zijn ;) wel leuk trouwens.
 
Originally posted by Boeie
ja kijk dan ben je gewoon verkeerd bezig, vind ik dan ;)

Tjah wat moet je nou in zo'n tent zonder een bReEzAh in de hand? :p

Ik ben trouwens helemaal niet zo'n zuiper en blower, ik hou het liever op andere stuff :rolleyes:.
 
Mjah ik drink dus nooit als ik met scoot nog moet rijden, hooguit 1 of 2 biertjes maar dat meestal al niet.

Als ik naar de stad ga meestal lopend (is toch dichtbij) of taxi 8).
Maar das voornamelijk omdat je fiets nogwelis gejat/gesloopt of in de Zaan (soort kanaal hier) gegooit word.

En als je behoorlijk bezopen bent is fietsen ook niet egt veilig meer ... tenminste dat heb ik een tijd terug gemerkt.
Ging steeds meer naar links fietsen totdat ik bijna een paar tegenliggende fietsers van de wegreed :p.
 
Rij nooit zat , is gewoon onverantwoord , lijkt me duidelijk
laast wel een keer helemaal buis op een runner gereden 5 minuten , op een basketbal veldje dus geen open weg ofzo ,en dan merk je toch goed dat et allemaal afneemt , want et ging voor geen meter...

Maja , voor mij dus geen drank waneer ik rijd , iig niet boven wat is toegestaan...
 
Originally posted by |Roy|
Tjah wat moet je nou in zo'n tent zonder een bReEzAh in de hand? :p

Ik ben trouwens helemaal niet zo'n zuiper en blower, ik hou het liever op andere stuff :rolleyes:.


Whoehahahahahahahahahahaha, ik lig echt helemaal dubbel om al die antwoorden van jou Roy!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Toen ik nog scooter reed zoop ik wel altijd. Een keer was ik echt stomdronken van 4 flesjes bier. Ik was 16 ofzo en ik had de hele dag nix gegeten en die 4 flesjes in een half uurtje ofzo opgedronken. Was zoooo vd kaart.
En nog een keer hadden we verjaardag gehad en ik reed met de scooter naar huis. Moest een bocht maken en ik remde op het laatste moment, maar was vergeten dat me voorrem kapot was. Ik ging toen als een idioot door een bocht heen. Zijstandaard ging meters lang over de grond, ik zat echt op het randje, anders was ik keihard tegen de stoeprand aan geknald. Ik reed echt 70 digi ofzo... :S
Als ik auto rijd, drink ik nooit. Heb ik wel 2 keer gedaan, maar dat was de volgende ochtend. Doe ik in principe ook niet, maar het moest bij het werk. En nog een keer toen ik voor me ma boodschappen moest doen. Had ik beloofd en ik wilde niet toegeven dat ik die nacht veel te veel had gezopen...
 
Ik drink vrijwel altijd fris als ik uitga, want ik ben altijd op me scooter. Heb laatst een vriend van mijn naar huis gebracht. Hij was op scooter naar discotheek en ik zat nog thuis, toen ik gebeld werd door een andere vriend die vroeg of ik hem niet kon ophalen. Dus ik erheen met me broertje (15) achterop en toen ik bij de discotheek aan kwam stond ie te :r enz. Dus ik zeg tegen hem: als je ga kotsen achterop ga je lopen vriend. Hij heeft blijkbaar goed geluisterd want hij zat lekker te snurken tegen me aan :p Me broertje reed me ons mee op die jongen z'n scoot en toen bij z'n huis aankwamen kotste hij nog effe lekker hun oprit onder :p Verder heeft ie het zelf gered om binnen te komen :)

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het gewoon dom is al je bezopen gaat worden terwijl je op de scoot ben, want iemand moet voor jou gewoon gaan Bobben en ben je eigenlijk een gewoon irri bezig met de avond van iemand anders te verneuken.
 
Zeker vaak gedaan, maar altijd "voorzichtig" rijden, en het nooit TE gek maken (met de scooter dan). Vroeger ging ik nog wel eens naar coffeeshop in zandvoort, das dus bijna 10 kilometer bijna rechte weg... Dan had ik op de terugweg echt hetgevoel dat ik vloog, half in slaap vallen, niet meer gedaan.....

Met me citta ben ga ik wel elke week uit, en daar drink ik ook veel bij, maar dat ding accelereert zo traag dat het niet echt eengevaar is.... wel laatst in een scherpe bocht op me plaat gegleden, nu doek wel voorichtiger ::)
 
Stront lazerus heb ik nog nooit op de scooter gezeten. Wel 3x aangeschoten ofzo. Je merkt wel dat je overmoedig wordt en dat je reactie vermogen dramatisch minder wordt, tenminste ik merkte het bij mezelf. Ook ga je dingen doen die je normaal nooit doet op je scoot: slippen, ed. :rolleyes:

Met auto rijden zal ik nooit drinken. Max 2 biertjes. meer écht niet.
 
met mijn scooter nog nooit wel eens dronken als een tor met een fox'je op het strand + gras ervoor gereden; gewoon voor de fun, met 3 man op foxje op nat gras stoppies en wheelies willen maken 8P.

maar auto/scooter nooit op de 'openbare weg', fiets wel..
 
Oto rijden doe ik nog niet aan dus das makkelijk :), maja, @ scooter, 1 x lichtelijk aangeschoten gereden, merkte aan mezelf dat je zoals Patrick zegt een beetje overmoedig gaat rijden...

Als ik uitga, wat hier al amper voorkomt :(, dan ben @ fiets...dusja :D
 
Hmzz, jah ik ben wel aantal keren goed wazig op me scooter gaan zitten... ging en ga vaak met de scooter naar nijkerk dat is 17 kilometer verderop, maar dan rij ik eigenlijk nooit nucher naar huis toe. Jah ik weet is niet zo slim maar jah tot nu toe was ik nooit te lam om te rijden, maar toch ist niet verstandig om met 110 over de provinciale weg te slingeren, alhoewel ik onderweg in me eentje tog altijd wel de grootste lol had.

Mjah, tegenwoordig doe ik dat eigenlijk niet meer... heel soms nog een klein stukje maar ga vaker met de trein en bus naar nijkerk toe en dan komt me pa me halen is tog wat veiliger.

Als ik een autorijbewijs heb, over een maandje, ga ik absoluut niet drinken !!!
 
Back
Top