Agressie in het verkeer

eigen schuld dikke bult
lekker irri als ik al 5 minuten sta te wachten en dan eindelijk voorraan sta te wachten op groen, er dan zo een aars met std scooter midden op de weg rijdt en echt in 30000 seconden naar de 40 trekt.
ja dan heb je mij ook wild.
 
Ok, ik ben het met blaze eens, sommige lui vragen gewoon om problemen. Sommige mensen kunnen namelijk gewoon niet rijden of hebben nog te weinig ervaring....

Ik bedoel, ik haat zelf ook scooters die midden op of op de middentreep rijden terwijl ze niet harder dan 40 kunnen terwijl ik met m'n auto (of scooter) toch wat harder wil /kan daar.
Ook rechts inhalende scooters kunnen van mij geen respect krijgen.

Vraag aralfa trouwens maar eens naar agressie :) hij is een keertje aangereden door een vent, aralfa stond midden in een rij auto's te wachten voor rotonde, vent had blijkbaar iets tegen aralfa want hij zette hem in 1x in z'n achteruit, reed hem aan (aralfa stond dus achter hem) en toen reed ie volgas weg.

Ikzelf ben al paar keer afgesneden van rotonde's, en heb 1x bijna frontale botsing gehad voor een busje dat ineens opde andere weghelft ging rijden :S gozer boos kijken ik gvd in de berm en maar doorrijden natuurlijk.....

Hoe groot je eigendunk ook mag zijn:

HOU REKENING MET HET ANDERE VERKEER

Misschien dat dan de reputatie van scooterrijders eindelijk eens wat wordt gezuiverd :|
 
Ik rijd meestal alleen hard buiten de bebouwde kom waar het kan. Dan zijn er juist veel positieve reacties van automobilisten die naast je gaan rijden om je snelheid te meten. Om daarna met de duim omhoog afscheid te nemen.8)
 
Originally posted by TresurP
Jezus Christus, het is echt erg geworden de laatste tijd!

Ik rijd dus van school naar huis, kom ik aan bij een stoplicht. vet lange rij, dus ik rijd er ff rustig langs, en pleur mijn scoot helemaal vooraan, voor zijn klein groen KUTauto'tje.
Licht springt op groen, dus ik rijd weg. Ineens allemaal getoeter van die auto. ik kijk achterom, rijdt die vent achter me half op de stoep8P .
Dus ik rijd ff snel een zijstraatje in, en ja hoor, die kutmongool achtervolgt me. geen andere steegjes in de buurt, dus ik denk, ik stop maar, straks is het Police of zo(groene auto:)).
Die auto komt schuin voor/naast me staan, en aan die rotkop van hem zie ik gewoon dat het fout is. Hij rukt echt zijn gordel los, en komt uit die auto gerend. Tering man, ik schrok me echt helemaal kapot:( . Stomme tyfusmongool!!!!
Ik reed dus snel weg, jumpt die gast weer in zijn auto en komt weer achter me aangescheurd. Gelukkig (voor mij, niet voor de omstanders) kon ik wegkomen over de parkeerplaats van de c1000. Ik liep/loop echt vet te schijten voor die kerel, ik heb namelijk een vrij herkenbare scoot, dus hoop niet dat die man in het dorp woont.

In ieder geval, echt niet normaal zeg hoe snel mensen doordraaien. Door die idioot kreeg ik zowat een hartaanval, en moest ik andere mensen in gevaar brengen om te vluchten|( .

Iemand ook zoiets meegemaakt, of tips mischien.
(sorry voor het lange verhaal, maar moest het ff kwijt:))

Keep it real man
Niet weglopen voor zon kill

K zou me iig niet laten wegjagen door een raar gefrusteerd figuur.
 
Ik ken het verschijnsel..helaas..

ik heb nu al 3 keer bij dezelfde kruising (in almere moeten scooters op et fietspad) gehad, dat, brommers hebben daar voorang.

En steeds als je daar aan komt rijden, en je ziet een auto aankomen uit de buurt, dan weet je gewoon, hij stopt NIET!

1e keer, ik had voorrang, ik was duidelijk eerder bijd e kruising en die gast trapt em gewoon nog ff op et gas om maar die auto voor mij te gooien, ik de bekende middelvinger omhoog, omdat ik echt een hardverzakking kreeg, en hij kwam me achterna, met piepende banden!

nou ben ik niet langzaam :p dus hij betekende niks, maar tog ff schrikken.

2e keer, zelfde verhaal, alleen kwma ik van andere kant, ik kende et daar nu wel, dus ik stond al klaar om te remmen, en die vent ervoor langs
:( ik schreeuwen, IK HEB VOORRANG, en die gast ging echt vol in de rem, om uit te stappen, maar ik stopte niet, dus dat was ook niks..

3e keer, vent komt van de grote weg af, en ik reed net op de kruising en hij moest dus vol in de remmen (je moet van te voren al remmen anders rij je emt 60 de bebouwde kom in) en die schrok zich et leplazeris, maar hij kwam me achterna, en iid, zette die auto recht voor me snufferd, ik deed niks verkeerd, dus ik zet me helm af, neem em stevig in de hand en denk, mij maak je niks!

wou hij mij ff komen vertellen dat ik aso was, nou ik vertelde hem ff hoe et zat en zo liep et met een sisser af..

mijn mening: je heb veel aso scooter rijders, maar ik dnek net zoveel aso automobielisten!:W
 
Originally posted by Sander_phantom
Hier in Baarn loopt zoon vent en die is die helemaal goed bij ze hoofd. En die vent wil de heletijd het verkeer regelen. Vroeger heeft die een vriend van mij een x van ze fiets gegooid. En laast kwam ik langs op me scooter ging die midden op de weg staan en wou me van me scooter afduwen. Die teringmogol moeten ze egt opsluiten.

Zo'n mafkees ben ik hier ook ooit tegengekomen....

Daar ben ik volle gas recht opaf gereden, en op het laatste moment remde ik keihard.....ik stond echt maar 10cm van zo'n voeten af ofzo......toen deed ik m'n helm af......ja, wat is er ?...zei ik...:mad:

toen begon ie echt helemaal te stotteren enzo en ben ik maar doorgereden....laatst zag ik 'm weer, maar hij bleef mooi op de stoep lopen;)
 
Originally posted by stealth2000
Ja ik herken dat ook. vooral ouderen die beginnen te zeiken. heb wel es meegemaakt dat ik met de scoot de stad door reed en een ouwe lul me met een paraplu mij van mn scoot wilde duwen ofzo 8P

dat heeft iemand ook een keer bij mij geprobeerd 8P
 
Hmmm, laatst bij JaapD in de auto, reden we achter scooter aan.. Gast ging iets van 90 ofzo over een vrij afgelegen weggetje.. Wij erachteraan, constant flitsen met lampen enzo (was 's avonds). Gast wist niet hoe snel hij een zijweggetje moest opzoeken :D Dat is wel weer leuk :) Alleen nu loopt die gast vast te vertellen aan z'n sjakie-vriendjes dat ie een politieauto eruit heeft gereden :| :p
 
als ik achteraf rij met mijn auto heb ik vaak gr00t licht aan... ook als ik tegenliggers tegenkom dan vergeet ik het wel eens uit te zetten...

Waar ik echt niet tegen kan als ik dus achteraf rij met mijn auto is dat Fietsers zonder licht fietsen op een weg waar je dus 80 mag.... Je ziet die fietsers gewoon echt niet.

Wat ik laatst ook had jah... ik reed over een weg met daarlangs een fietspad... en daar reed ook een runner op.. Dus ik er naast gaan rijden om ff te kijken hoehard hij ging.. (70 op auto teller) Toen sloeg hij af waar ik ook net inmoest. En de hele tijd bleef ie kei nerveus achterom kijken naar mij:? en uiteindelijk vluchte hij maar een bospaadje in:?
En ik was alleen maar aan het genieten van het stukje touren met de auto:W
 
Originally posted by Sebas!
Ik erger me de laatste tijd alleen nog maar aan taxi's en scooters. :)

taxichauffeurs zijn apart volk! Ik liep een x met een vriend van me over Leidsche bij die Taxi wachtrij. En toen stak er een engelse tourist over. En zo'n Vito taxi rijdt die doed aan. Dus die engelsman valt op de grond en toen ie opstond gaf ie een 'lichte' klap op de motorkap van die Vito. Gewoon om aan te geven dat die Taxi gast een beetje moest uitkijken. En opeens stapt die Taxi chauffeur uit en beukt die engelsman met een knuppel op z'n hoofd!!8P Toen zijn wij naar die kerel gegaan en z'n hele shirt zat onder het bloed. Hij werd helemaal duizelig en viel bijna flauw! Toen hebben we 'm gedropt bij de politie.
 
Heb op de scooter 1vaage acties meegemaakt.

2 mannen op de fiets ik had getoeterd dat ik er langs wilde, ze reageren niet dus ik toeter nog 1 keer.
Kijken ze kwaad om en gebaren je kan er makkelijk langs.
Ik had ongeveer 20 cm dus ik denk f*ck you en ga er vlak achter rijden.
uiteindelijk gingen ze wel opzij.
de dag erna kom ik ze weer tegen en die vent geeft me een duw in mijn rug.
dus ik remmen en die vent een duw geven hij bijna van de fiets gepleurd.
dus ik hoor ze vloeken draai me om en steek de wel bekende vinger op.
ik ben niet te beroerd om te wachten totdat mensen opzij gaan.
maar, dit vindt ik niet bepaald normaal...
 
Nooit zulke problemen gehad ,
maar sommige sjonnie's kunnen ook echt NIET rijden met hun scootertje.
Links en rechts langs de auto's en uiteindelijk als ze er voorbij zijn rijden ze 65km/h plat op hun scootertje :|

Blijf gewoon netjes achter de auto's rijden die 10 km/h dat je harder kan hoef je het niet voor te doen..
Als je bij het stoplicht vooraan gaat staan zorg dan ook dat je sneller wegbent dan de gemiddelde auto.
 
Originally posted by StreetMaster
taxichauffeurs zijn apart volk! Ik liep een x met een vriend van me over Leidsche bij die Taxi wachtrij. En toen stak er een engelse tourist over. En zo'n Vito taxi rijdt die doed aan. Dus die engelsman valt op de grond en toen ie opstond gaf ie een 'lichte' klap op de motorkap van die Vito. Gewoon om aan te geven dat die Taxi gast een beetje moest uitkijken. En opeens stapt die Taxi chauffeur uit en beukt die engelsman met een knuppel op z'n hoofd!!8P Toen zijn wij naar die kerel gegaan en z'n hele shirt zat onder het bloed. Hij werd helemaal duizelig en viel bijna flauw! Toen hebben we 'm gedropt bij de politie.


ik erger me altijd kapot aan toeristen als ik en de stad rijd :) Een keer stond ik voor een stoplicht, gingen een paar van die Japanse wijven foto's van me maken :eek:

Maarja, met een knuppel meppen gaat een beetje ver :p

ennuh, f3mk3fatale ;)
 
Ik heb er met m'n NSR meestal niet zo'n last van, hier en daar een sjonnie die me inhaalt waar het niet nodig is (al doe ik dat zelf af en toe ook wel eens, dus ik zeur niet echt), maar verder niet echt iets.
Voorkruipen bij het stoplicht doe ik soms, ben toch een stuk sneller weg.

Met m'n pappies snorscooter zal ik echter maar niet beginnen over plakkende wielrenners, in de weg fietsers en weetikwat :|.

Met de auto ook eigenlijk nergens last van.
 
Originally posted by Joost@X8RS
Blijf gewoon netjes achter de auto's rijden die 10 km/h dat je harder kan hoef je het niet voor te doen..
Als je bij het stoplicht vooraan gaat staan zorg dan ook dat je sneller wegbent dan de gemiddelde auto.

Het is echt niet zo dat ik iedereen ga inhalen om persé de snelste te zijn ofsow. Zelf erger ik me ook aan die sjonnies die denken dat ze vlammen als ze over de stoep rijden, of andere gevaarlijke acties uithalen. Alleen als er een teringlange rij voor het stoplicht staat, ga ik echt niet achteraansluiten terwijl ik ook gewoon rustig langs de auto's kan rijden.
En nog ff voor de duidelijkheid, ik reed uiteraard sneller weg als die geflipte eppo, anders zou ik ook nooit vooraan gaan staan.
Die kerel kon het gewoon niet hebben dat hij zo lang moest wachten:|, of vond het niet leuk dat ik sneller was als zijn Suzuki Wagon R8P
 
Originally posted by TresurP
Het is echt niet zo dat ik iedereen ga inhalen om persé de snelste te zijn ofsow. Zelf erger ik me ook aan die sjonnies die denken dat ze vlammen als ze over de stoep rijden, of andere gevaarlijke acties uithalen. Alleen als er een teringlange rij voor het stoplicht staat, ga ik echt niet achteraansluiten terwijl ik ook gewoon rustig langs de auto's kan rijden.
En nog ff voor de duidelijkheid, ik reed uiteraard sneller weg als die geflipte eppo, anders zou ik ook nooit vooraan gaan staan.
Die kerel kon het gewoon niet hebben dat hij zo lang moest wachten:|, of vond het niet leuk dat ik sneller was als zijn Suzuki Wagon R8P


Voel je niet aangesproken .
Ik praat in het algemeen
 
Mja ik ging laatst met een maat van me touren..

Hij een Viva City (80 km/h) en ik mn Area51 (plusminus 90km/h)

Maar goed, wij beetje door de stad rijden.. chickies checken enzo..
Komen er opeens paar van die sjonnies van et camp aanzetten met 3 speedfights.. Echt zover je kon zien alles nog std..
En ze reden me tog een partijtje stoer door de stad heen.. dus ik en mn maat kijken elkaar zo aan van :| Dus wij rijden verder.. beetje gas erop.. 80 dus, en we komen aan bij zon stoplicht

Ja hoor.. wat stopt er naast ons.. Die stelletje fucking sjonnies uit de stad.. Ze trokken wel hevig op bij groen licht dus ik en mn mattie er rustig achter aan.. Gaan ze zo kei stoer slingeren op de weg enzo.. Dus wij denken, beetje te leip achter hun.. We gaan er langs.. Dus wij vol open rijden we erlangs.. Slingeren ze mijn kant op, ik als een gek gas erop en middelvinger omhoog.

En ja hoor, sjonnie woonwagen bewoner komt achter me aan.. Ik denk pak me dan .. dus ik gewoon normaal 60 rijden.. hieldtie net bij.. Gaatie ligge vloeke enzo want hij had natuurlijk geen helm op.. duh anders gaat zn vette overgel kapsel naar de maan..

Zettie zn scoot aan de kant.. gaatie bellen.. Wat bleek nou, hadtie zn oom ofzo gebeld die een auto had ofzo? Want opeens 10 kilometer verder op wil zon dikke mercedes mij van de weg duwen zonder reden.. kreed 85 want mn maat was naar huis, dus ik zat hem niet in de weg. Gaatie ligge beuke als een dolle.. Heb nummerbord maar opgeschreven nadat ik als een gek in de remmen was geslagen en heb nu aangifte gedaan..

Krijg nog brief enzo thuis gestuurd van de woute maar die sjonnies woonwagens bewoners moeten ze echt serieus opsluiten (de foute gasten dan, want met de meeste kan je tog wel lachen :p)

ps. sorry voor de .. maar ik ben .. gestoord ;) en heb geen zin om te changen sorry xx
 
Last edited:
Back
Top