Agressie in het verkeer

TresurP

SR Tres
Jezus Christus, het is echt erg geworden de laatste tijd!

Ik rijd dus van school naar huis, kom ik aan bij een stoplicht. vet lange rij, dus ik rijd er ff rustig langs, en pleur mijn scoot helemaal vooraan, voor zijn klein groen KUTauto'tje.
Licht springt op groen, dus ik rijd weg. Ineens allemaal getoeter van die auto. ik kijk achterom, rijdt die vent achter me half op de stoep8P .
Dus ik rijd ff snel een zijstraatje in, en ja hoor, die kutmongool achtervolgt me. geen andere steegjes in de buurt, dus ik denk, ik stop maar, straks is het Police of zo(groene auto:)).
Die auto komt schuin voor/naast me staan, en aan die rotkop van hem zie ik gewoon dat het fout is. Hij rukt echt zijn gordel los, en komt uit die auto gerend. Tering man, ik schrok me echt helemaal kapot:( . Stomme tyfusmongool!!!!
Ik reed dus snel weg, jumpt die gast weer in zijn auto en komt weer achter me aangescheurd. Gelukkig (voor mij, niet voor de omstanders) kon ik wegkomen over de parkeerplaats van de c1000. Ik liep/loop echt vet te schijten voor die kerel, ik heb namelijk een vrij herkenbare scoot, dus hoop niet dat die man in het dorp woont.

In ieder geval, echt niet normaal zeg hoe snel mensen doordraaien. Door die idioot kreeg ik zowat een hartaanval, en moest ik andere mensen in gevaar brengen om te vluchten|( .

Iemand ook zoiets meegemaakt, of tips mischien.
(sorry voor het lange verhaal, maar moest het ff kwijt:))
 
Advertisement - register to remove this

eergisteren was ik dus voor het eerst alleen aant sjeezen...
ff de dijk op.. zown weirdo met een groene ( toevallig ;) ) ouwe ibiza achter me... zat een beetje te drukken..

dus ik gaf meer gas .. 100km/uur...
gingtie ook planke...
nam een afslag van de dijk af... hij ook..
dacht eerst dat het juten waren of zo...

weer een ander afslagje genomen..
toen reedtie door...

gekke weirdo... zat heletijd te drukken...
begint dus goed als je voor het eerst alleen achter het stuur zit...
 
Heb et nie meegemaakt, maar wat een tyfusmongool moet die gast zijn zeg! rare figuren heb je op de weg, er gebeurde toch niets ernstigs? en dan zo uit je naat gaan vind ik wel erg lomp :|

Beter kom je em nie nog is tegen :)
 
ik heb het ook al een keer gehad. gast snijd mij af, ik ram tegen zn auto.. hij trapt vooruit en bij een klein bochtje stond.. hij ontzettend lomp mij laten stoppen... ik stop dikke discussie enz enz hij weer pissed weg...

:|
 
Ik word vaak afgesneden als ik auto's in haal !! Heb toen iemand bijna uit z'n auto gerost, ik vind dat wel zo slap, een auto rijd zo'n brommer zo plat :(
 
Ook een keer zo iemand meegemaakt, Ik en een maat halen een busje in wat 30 rijdt ofzo. dus we rijden ernaast ( toen had ik nog std cilinder ) maar die andere doed een Malossi sport ( :rolleyes: ), dus die kon er nog wel langs. Maar toen ik ernaast reed ging die vent in dat busje volgas geven, zodat ik er niet langs kon.

Ik had zo iets van "laat die zielepoot maar lekker". dus ik ga erlangs bij het stoplicht, en ga naast die vriend van me staan. En die doed ( ouwe vent van 60 ofzo ) schreeuwen "ga godverdomme op het fietspad, kankerjong, blabla". Toen ging het licht op groen, en die gast reed me gewoon van achteren aan :eek:, toen liet ik me inhalen, en drukte ie me in de berm, en hij reed met 80 ofzo door, achter die maat van me aan. Ik was snel op mn scoot gestapt, en de weg gevolgt waar, die speedfight en dat busje overheen reden. Maar die speedfight was hem snel naar huis gepeerd, blijkt dat die gast in dat busje hem ook bijna had aangereden.

Ik heb die kerol z'n nummerbord, en ik weet nog steeds dat het een ouwe verrotte grijze ford transit was. Mn moeder wilde nog aangifte doen zelfs :). Maarja, als ik dat busje ergens zie staan steek ik gewoon alle 4 z'n banden lek, en w8 tot die kerol komt en maak een paar deuken in die bus met zijn hoofd. Echt jammer dat ie niet was uitgestapt. Ik had die gast volgens mij makkelijken kunnen klappen :O

ook regelmatig gehad, dat marokkanen altijd ruzie zoeken op de weg.
 
Ik reed een keer op de weg, lekker rustig, 40km/u ofzo. Zie ik ineens een auto achteruit uit een uitrit komen, dus ik toeter. Stapt die vent kwaad uit begint te schelden dat ik me nog wel zal pakken. Dus ik denk what ever, rijd weg. Komt ie achter me aan :? Mja er was een steegje, dus ik was zo weg :)
 
Originally posted by HrDmAn
Zijn trouwens meestal bejaarden
Of van die huisvrouwen die haast hebben :|

Ik kreeg is een keer geen voorang, en die trut reed me echt bija aan gewoon, ik toeteren en de bekende vinger omhoog, zij scheurt er gauw vandoor! Daar word ik agressief van :mad:
 
beter pas je je aan aan het verkeer, en rijd je niet bij een stoplicht naar voren maar wacht je net zoals de auto's, scheelt een hoop gedonder...

erger me zelf ook altijd dood als er dan weer van die lui aankomen die zonodig half scheef vooraan het stoplicht moeten staan met scooter/brommer/motor...

als je gewoon meerijdt met het verkeer is er niks aan de hand
 
Ik heb voor me bij het stoplicht eens een ruzie gezien :). 1 zo'n knakker van een installatiebedrijf in zo'n combo en zo'n andere sjon. Ze zitten zo een beetje te schreeuwen enzo. Stapt die sjon uit en trapt zo een deuk in de wielkast. Dus die installatiegast stapt ook uit en pakt een koevoet. Die sjon wist nie hoe snel hij weg moest zijn. Ik zat echt met verbazing te kijken zeg :eek:
 
Ja ik herken dat ook. vooral ouderen die beginnen te zeiken. heb wel es meegemaakt dat ik met de scoot de stad door reed en een ouwe lul me met een paraplu mij van mn scoot wilde duwen ofzo 8P
 
tsjah, het is zo dubbelzinnig he, als ik dan weer over het fietspad, dan links, dan rechts wordt ingehaald door van die adjes op een scooter moeten ze ook niet voor me gaan staan.....

maar je hebt idd niet voor niks een scooter, maar BLIJF DAN OOK OP DE WEG, en ga niet wanneer het uitkomt snel over het fietspad/busbaan/weetikwatnogmeer erlangs
 
Ik ben pizza coureur mij gebeurd dit elke dag.
Je went er wel aan, alleen het geeft af en toe gevaarlijke situatie ook voor andere weg gebruikers.
 
Hier in Baarn loopt zoon vent en die is die helemaal goed bij ze hoofd. En die vent wil de heletijd het verkeer regelen. Vroeger heeft die een vriend van mij een x van ze fiets gegooid. En laast kwam ik langs op me scooter ging die midden op de weg staan en wou me van me scooter afduwen. Die teringmogol moeten ze egt opsluiten.
 
ik fietste door een fietstunneltje hierzo , kwam er zo'n speedfight langs die echt gewoon zig netjes aan de snelheid hield en ook niet veel herrie had , begint opeens zo'n kerel die 10 meter voor me fietst helemaal te flippen . Eerst fietst die bijna de bosjes in en toen begon die te gebaren en te schreeuwen naar die scoot.toen dacht ik dusssss...

rare mensen op de wereld , ze kunnen nog knap gevaarlijk zijn ook.
 
mjah, 2 tips:

1. als je bij het stoplicht voor een auto gaat staan, zorg dan wel dat je harder optrekt dan de auto, (ervaring mee)

2. haal NOOIT een auto rechts in, als iemand dat bij mij flikt rij ik m ook gewoon van de weg... sommige sjonnies op de scoot kunnen gewoon ECHT NIET rijden
 
Back
Top