This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Ow, en een andere rotor scheelt gigantisch, als je die aanschaft... Vriend van me met Aerox, heeft een Polini-rotor aangeschaft... Ding ken ik echt niet meer terug 8) Ook te zien @Lelystad...
 
voor lelystad ga ik dit helaas niet meer halen jongens
ik krijg op zn vroegst morgen een krukas, en dan heb ik nog geen pijp.. plus dat alles nog gemonteerd en afgesteld moet worden..
helaas helaas ik had t graag gewild maar ik haal het niet.
iedereen bedankt
en bart, als ik weer geld heb komen er asap nog een grotere carb en een rotor
 
update:
power one pen 12 as binnen, schijnt identiek te zijn aan hebo. thijs[achter00m tjoening] heeft hem voor me geklokt en gericht[van 0.03 naar 0.005mm uitslag]
skf c4 en keerringen binnen.
verder is het blok speed size spoelers en getjoent. binnenkort pics
 
alles ziet er cker nice uit (en ga je de kappen egt niet spuiten mayB kan je ergens een 2e set op de kop tikken??)

Ga cker zo door keep on tuning
 
Joost ziet er allemaal heel goed uit, ben benieuwd naar je eindresultaat, binnekort ga ik ook beginnen met mn nrg, en dan maar meeten he
 
heb mn krd binnen, volgens mij is het het nieuwe type, dat topic over die nieuwe krd daar doen de pics t er niet van, maar de tail is iig langer als die van sjoerd, dus zal wel de nieuwe zijn.
heb ook een filter, malossi e13. ga nu ff wat prutsen
 
kleine kans, rijd er toch bijna nooit op
die krd ziet er echt goed uit zeg, heel mooi. ik zie zo gauw 2 verschillen met die van sjoerd, de ophanging en en tailpipe, mijn tailpipe is langer.
hoerig detail: zit een mooi kleurenboekje over kundo producten, en een montage manual van 1 a4tje. volgens mij was de inkt op toen ze dit printten want je ziet bijna niks. komt bij dat het spaans ofzo is. lekker duidelijk
fftjes prutsen en het zit. ophanging is een mooi systeem trouwens, pijp hangt netjes in 2 rubbers door een buisje.
 
ding loopt, bne nu met boyd bezig om het een beetje af te stellen. zijn pics gemaakt, ik post ze vanavond ofzo wel ff. eerst ff eten :~
 
Originally posted by Joost@aerox
ding loopt, bne nu met boyd bezig om het een beetje af te stellen. zijn pics gemaakt, ik post ze vanavond ofzo wel ff. eerst ff eten :~

Hoelang eet je wel niet 8P
 
Status
Not open for further replies.