Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
ding klinkt idd beetje laagtoerig @ flimpje. maar neem aan dat dat nu wel gefixx0rt is :)

Maar wat zien mijn oogjes nu? std. remschijfjes, (+blokjes?), std. bandjes en een std. achterveer? schaaaaaaaaaam je. :D
 
Originally posted by Patrick
Maar wat zien mijn oogjes nu? std. remschijfjes, (+blokjes?), std. bandjes en een std. achterveer? schaaaaaaaaaam je. :D

Originally posted by Joost@aerox
word aan gewerkt, eerst rotor en andere carb en nog wat halenen dan is aan uiterlijk denken

:rolleyes:
 
Originally posted by Yadajo
:rolleyes:

remmen, veer en banden zijn bij mij niet gelijk aan uiterlijk. :) Ik zorg eerst dat ik een fatsoenlijke wegligging en fatsoenlijke remmentjes heb. Dat maakt je zo echt zoveel sneller :) (in het rijden)
 
Pirelli's zijn toch ook weer niet zo slecht :? Lijkt of je t over maxxis bandjes heb joh. En ik zou de kappen nooit spuiten alleen die 2 z kappen ook zwart. Rest zo laten gewoon netjes.
 
Ik snap t niet hoor.. Iedereen zeurt over hoe de rox eruit ziet! Stel hij was eerst blauw geweest en hij had m zwart laten spuiten, was t dan wel vet geweest? Tuurlijk bepaalde dingetjes kan je vet bijwerken, zoals: velgen, achterveer. Maar ik vind m voor de rest zwaar heerschent hoor :) (voor een rox ;))
 
hij ziet gewoon vrij standaard uit..
simpel !
doel lijkt me toch om een exclusieve (vette) brommer te hebben die aardig wat wil blazen.. dus mooi en snel :)
dit is gewoon netjes en mooi maar niet exclusief dus ook niet echt speciaal..
verder, leuke brommer en je hebt een mooi geluidje op de filmpjes.. 8)
suc6 verder..
 
Originally posted by Kenan
hij ziet gewoon vrij standaard uit..
simpel !
doel lijkt me toch om een exclusieve (vette) brommer te hebben die aardig wat wil blazen.. dus mooi en snel :)
dit is gewoon netjes en mooi maar niet exclusief dus ook niet echt speciaal..
verder, leuke brommer en je hebt een mooi geluidje op de filmpjes.. 8)
suc6 verder..

Maar niet iedereen heeft het zelfde doel.. Neem bv die vriend van Arne! Iedereen weet het nog wel :) De special paint zip ;) Roze met blauwe stippen :D ding was TE lelijk.. maar dat boeide die gozer niet.. het vlamde voor leven :W

Voor mij zou bv het motorisch ook zeker voor gaan. Liever een minder apparte scooter waarmee je 1e wordt @ de sprint dan een SUPER unieke scoot die 10e wordt :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top