This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Was net in de buurt, denk ga ff langs. Staat de fiets van zen gf in de tuin, en hij nam de telefoon niet op :X. Toen maar weer terug gegaan
 
Tja na inspanningen moet een mens ook ff kunnen ontspannen he
Ziet er echt goed uit, filmpjes ook!
Benieuwd naar je testbank run met rotor en 24/28 mm
 
Originally posted by Boyd
Was net in de buurt, denk ga ff langs. Staat de fiets van zen gf in de tuin, en hij nam de telefoon niet op :X. Toen maar weer terug gegaan

dude, dat is gewoon mn eigen fiets, en ik lag gewoon nog te slapen lol, mn gf is nog op vakantie dude

bedankt voor alle complimentjes mensen :*
 
als ik mag vragen hoor . waar heb je dat kapje voor je lampen gekocht? die zwarte? dat zwarte glas?

voor de rest zeer geile rox
 
te vet een panty
nog een vraagje? zit hij aan de binnen of buitenkant? want kan hij niet aan de binnenkant warm worden en gaan branden/schroeien?
 
Originally posted by Joost@aerox
heb je eht typenummer van het spruitstuk?
bij jps, heeft ben het spruitstuk niet kunnen vinden in de talloze malossi catalogussen die hij heeft liggen.
trouwens net filmpje+pics gemaakt, komen asap :*

Dit vond ik @ schrootparts. waar ik hem ook es heb besteld:

02-8857B Spruitstuk Malossi.

Race, kort model.
Voor 19 t/m 21mm carburateurs.
Past op: Aprilia SR, WWW, Stealth, Sonic, Gulliver, Area51, Rally, Beta Ark, Bennelli 491, K2, Italjet Dragster, MBK Nitro, Ovetto, Malaguti F12, F15, Yamaha Aerox, Neos, Jog, Axix, Zest.
Let op: Dit artikel wordt gratis thuisbezorgd in NL.


€ 56,95

alstu :*
 
vet project man, ik heb zelf ook een kundo uitlaat, en ook daarbij draait mijn demper als ik een eindje gereden heb...

Misschien kundo kwaal?
 
Status
Not open for further replies.