This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aerox 3B-R Tuned

Status
Not open for further replies.
Ziet er allemaal erg netjes uit Ben je ooit nog van plan hem over te (laten) spuiten, of hou je hem zo? In ieder geval mooie setup en een erg mooie scooter.
 
en hebben dat buddyfilter 8)
klinkt echt zwaaaaar relax. carb staat wel weer gleijk kut. morgen ff afstellen.
t was ff prutsen, maar dan heb je ook wat zeg :~
 
Originally posted by Joost@aerox
en hebben dat buddyfilter 8)
klinkt echt zwaaaaar relax. carb staat wel weer gleijk kut. morgen ff afstellen.
t was ff prutsen, maar dan heb je ook wat zeg :~

Goed om te horen Joost.

Ik moet ook maar eens aan de slag 8)
 
die komen soon jongens
heb btw ook een stuurtje gekocht

die zal volgende week wel binnen komen. rijd nu met kaal ori stuur en dat is LELIJK :|
 
euh, daar denk ik nog ff over. wil wel licht houden, maar die schakelaars sucken. dus eigk ff ergens anders nieuwe fix0ren maar das makkelijker gezegd dan gedaan
 
er is echt wel een recht spruitstukej voor 21. Ook op mina, heb hem zelf ook .

En die driehoekjes is volgens mij niet echt nodig. Dat stuk staal is puur om je buddy omhoog te houden, wat ie ook wel zonder het middenstuk kan. De framedelen zitten vlak voor dit punt en vlak na dit punt toch ook al gelast? Bovendien is het geen kokerprofiel, dit bewijst oo de niet verstevigende werkeng.
 
Last edited:
Voorkomen lijkt mij beter als genezen R5 man.

En je kunt makkelijker werken als het middenstuk eruit is(buizen/filter enzo)
 


heb je eht typenummer van het spruitstuk?
bij jps, heeft ben het spruitstuk niet kunnen vinden in de talloze malossi catalogussen die hij heeft liggen.
trouwens net filmpje+pics gemaakt, komen asap :*
 
wat een toeren :W mooi zuiver geluidje 8)

ik kom zekers een keertje je rox bewonderen als m'n nrg klaar is
 
Originally posted by Thomas

Ga je nog een kartbox ofzo fixen???

Hij heeft nu al een helmbakfilter,mja kartbox in zn helmbak lijkt me een beter plan
Merk je op straat toch geen flikker van.
 
Naaais... dat geluid ook :W

maareuh.. als je die handvaten inclusief knopjes kwijt wil..
interesse wil ze eigenlijk van een aerox.
 
Status
Not open for further replies.