aangepast subframe aerox...

Originally posted by jeffreyrovaart
waarom laat je t dan cnc frezen,dan doe je t toch zelf,paar klompjes alu erin en klaar

misschien omdat ik niet zelf kan programmeren :X

maar de eigenaar van de bank wel, en daarmee overleg ik next week ff
 
Originally posted by AreaFanatic
dit is toch echt veiliger !!!!!
subframerood.jpg



Wat vinden jullie van dit subframe ? wil graag jullie mening hier over horen omdat deze totaal anders gemaakt is dan de meeste hier op het forum.
 
Zo iet wil ik voor mezelf ook gaan maken. Persoonlijk zou ik er 2 stukjes tussen lassen, zodat er een driehoek in zit

Zodat je dit idee krijgt:
subframerooda.jpg
 
Last edited:
Om nog even te reageren op het verhaal van het rechte spruitstuk, bij mij heb ik ook mijn rechte spruitstuk gemonteerd en hij start en rijd zonder problemen. Stottert niet en dergelijke...

Binnenkort ga ik op de testbank en dan zullen we zien hoeveel het scoort.
 
Dus jullie gebruiken beide een Malossi21/25 recht spruitstuk? Want als hij bij de ene net wel goed staat en de andere net iets schuiner. Volgens mij heeft dat toch ook met je achterveer te maken? Hoe schuin je blok zelf staat of zie ik dat verkeerd?:?
 
Hij heeft idd een Malossi 25mm recht spruitstuk + Keihin 28 PWK...
Verder gebruikt hij een Fournales veer (die is even lang als je std veer) zonder ophoogblokje :)

Dus dan is het eigenlijk best vreemd dat die van jouw de hele tijd verzuipt :?
 
Ik ben ook van plan om een recht spruitstukaan te schaffen en het subframe aan te passen maar heeft er nog iemand tips en/of richtlijnen vanwege het overlopen van je carburateur en de constructie van het subframe.....
 
Je moet er geoon rekening mee houden, dat je carb in een extreem scheven positie kan komen te staan, en dat de kans erg aanwezig is dat je een wig moet hebben...

Bij mij was het probleem dat mn vlotter minimaal 3/4 vol moest staan, om bij mn sproeier te komen, en sja wannee die zo overdreven vol staat, loopt het natuurlijk als een open kraan je blok in..
 
Daar zit wat in ja....

Maar zijn er geen andere spruitstukken meer verkrijgbaar die niet zo schuin staan als die van Malossi? En wel naar achteren staan? Anders zelf 1 fixxen, heb je geen wig nodig enzo...

**edit** ik heb een wat anders subframe op mijn SR zitten, er zitten namelijk veren in enzo....(misschien een oud model?)
 
Het spruitstuk wordt btw niet anders als je m naar achter zet hoor :P... je moet gewoon ff kijken wat past, maar bij mina kom je dan heel vaak in de knoop met je achterwiel..
 
Mjah bij mij werkt het gewoon goed het startte vandaag weer zonder problemen en het rijd ook zonder problemen. Stationair lopen is ook geen probleem ofzo :P

Maar ik heb wel een benzinekraantje, dus als ik stop met rijden zet ik mijn kraantje dicht :)
 
Back
Top