aangepast subframe aerox...

Als je je membraan ophoogt verander je het cartervolume. Als je je spruitstuk ophoogt je inlaattraject.
Dat zijn 2 verschillende dingen, dus ja stomme vraag. Maarja, wat zouden we doen als we allemaal dom bleven, ook niks toch? :*
 
En wat de TS dus moet hebben is een plaatje alu wat de hoek waaronder het spruitstuk op het carter staat veranderd, zodat de carb. dus minder schuin staat en niet meer overloopt.
 
Originally posted by Mol
En wat de TS dus moet hebben is een plaatje alu wat de hoek waaronder het spruitstuk op het carter staat veranderd, zodat de carb. dus minder schuin staat en niet meer overloopt.

Jah dat ga ik dan maar proberen te maken.
 
ik maak binnenkort ook nog een stel van die platen... dus misschien kan ik er ook wel 1 voor jou fixen...

dus een plaat met een hoek die je op alle 4 de bevestigingspunten vast zet, en die ook nog bevestigings punten heeft voor het spruitstuk..

ws CNC frezen, dus kan prijzig worden..
 
Originally posted by Marco_v_W
ik maak binnenkort ook nog een stel van die platen... dus misschien kan ik er ook wel 1 voor jou fixen...

dus een plaat met een hoek die je op alle 4 de bevestigingspunten vast zet, en die ook nog bevestigings punten heeft voor het spruitstuk..

ws CNC frezen, dus kan prijzig worden..

ik ben nu van plan om van een std membraam de bovenkant deraf te halen. Dan het onderste gedeelte, scheef te schuren zeg maar. JohnB plan :) Alle kleine beetjes helpen.

Marco hoeveel gaat zo'n plaatje kosten dan? En wanneer heb je zo'n plaatje af...
 
Heeft weinig nut wat jij van plan bent.
Op jou mannier krij je het nooit mooi vlak, blijf je mee kloten.
Kunt beter iets pakken wat dikker is, want als je een plaatje pakt met een dikte van 6mm dan wordt de kanteling van de carb. minimaal.
Wat jij zegt alle kleine beetjes helpen klopt wel, maar als het zo minimaal is merk je er ook minimaal van.
Kun je het beter in 1 keer goed doen.
Bedenk wel dat je bevestigingspunten ook onder de zelfde hoek moeten komen staan anders klopt het niet meer
 
Idd Jeroen, anders zal je het nooit goed luchtdicht af kunnen sluiten.
Ik gok dat zo'n geCNC'ed plaatje al snel 30-50 euro kost. Maarja, als je het met de hand laat maken gaan er ook zo 1-2 uurtjes arbeid inzitten. Goedkoop zal je het niet vinden dus, of je moet zelf machines tot je beschikking hebben.
 
daarom ga ik ook een grote oplage maken, scheeld enorm in prijs...

het duurste van CNC is het programmeren.. daarna kun je er zo veel draaien als je maar wil.

hoe duur het gaat worden ''TP Erik Aerox R'' moet ik nog even uitzoeken... hangt ook van hoeveelheid af..
 
ik hebzelf het zelfde probleem met mn carb. ik ben eerst zelf aan het frzen geslagen , maar omdat ik alleen een plaat van 10mm alu had maakte dit geen reet uit. morgen haal ik bij koopmans mn blok op waar er dus zo'n aluminium wig is gemaakt in combinatie met een pia spruitstuk.
 
Originally posted by Marco_v_W
daarom ga ik ook een grote oplage maken, scheeld enorm in prijs...

het duurste van CNC is het programmeren.. daarna kun je er zo veel draaien als je maar wil.

hoe duur het gaat worden ''TP Erik Aerox R'' moet ik nog even uitzoeken... hangt ook van hoeveelheid af..

Erik :) als het niet te lang gaat duren, dan ben ik van de partij.
 
[offtopic]
Marco, wat is een grote oplage? Want je kan er wel 100 laten maken, die raak je daarna aan de straatstenen niet meer kwijt natuurlijk :)
Ik ben wel benieuwd wat het gaat kosten aangezien ik ook nog wat ideeën heb die op de CNC bank mogen.
[/offtopic]
 
mmm, ik denk dat 5 tot 10 wel genoeg is voor de eerste keer, marcel :)

ff zien of het cnc frezen dan wel goedkoper is... anders wordt het toch met de hand op freesbank...

ik hoop volgende week meer te weten...

mol we hebben het er nog wel over op msn over cnc :)
 
Back
Top