aangepast subframe aerox...

Waarom zou het niet kunnen breken?..als die bussen, waar die nu aan hangt te slap zijn, kan het toch gewoon breken, en lig je toch echt gewoon met 120 op straat :?
 
Nou het waterpomp huis heeft er al wat km's opzitten en hij doet het nog steeds. De carb stond idd veels te schuin. Ik heb er nu al wat op gevonden.
 
Dis mijn subframe (oude van Joost) schijnt 3 ton aan te kunnen ofzo.

Der zitten wel van die extra bussen op, voor extra stevigheid. Kan zijn dat ik het een beetje krom zeg, want ik vertel wat ik me herinner van wat Joost gezegd heeft :P

45245649.jpg
 
Originally posted by Gomer_pyle
Dat subframe is echt wel sterk genoeg trouwens zo met jou carb gaat ook niet werken op die manier.

daar is al veel over gesproken, maar goed ik probeer het gewoon..

Bij Joost werkte het ook.
 
Originally posted by RonaldV
Ja en??
De stelling: hoe korter hoe beter , hoeft niet altyd op te gaan:)

oke oke :)

Maar goed dan moet der dus een aluminium blokje oid onder komen, maar zoiets dat kan ik zelf niet maken. Wie zou dat kunnen?
 
Originally posted by TP Erik Aerox R
oke oke :)

Maar goed dan moet der dus een aluminium blokje oid onder komen, maar zoiets dat kan ik zelf niet maken. Wie zou dat kunnen?

Hebben ze @ Koopmans op voorraad :), bijna elke dikte die je je kan bedenken, nee gewoon de meest logische diktes hebben ze dara op voorraad..
 
Originally posted by Lars#Dragster
Hebben ze @ Koopmans op voorraad :), bijna elke dikte die je je kan bedenken, nee gewoon de meest logische diktes hebben ze dara op voorraad..

Dat is niet waar, ze hebben alleen membraam ophoogplaten. niet zo'n blokje als mol bedoelt. Maar 3br kan er ook een frezen. Daar is het zooitje toch ook getuned?
 
Originally posted by Gomer_pyle
Dat is niet waar, ze hebben alleen membraam ophoogplaten. niet zo'n blokje als mol bedoelt. Maar 3br kan er ook een frezen. Daar is het zooitje toch ook getuned?

jah de meuk is bij 3br getuned, dan vraag ik wel of Joost ff zo'n ophoogblokje fixt ofzo.
 
hadden jullie zelf kunnen zien/bedenken toch ?

binnenkort is het KiMa ontwerpje ook gelast en posten we wel een picje

EDIT: ik heb het dus nog WEL over het subframe...
 
Originally posted by TP Erik Aerox R
maar dan word het inlaattraject toch langer?
Ehm ja, korter zal het er niet door worden iig.
Die paar mm dat je traject langer word ga jij denk ik weinig van merken. Het plezier wat je hebt van een carb die niet meer overstroomt, of je carters vol laat lopen met benzine wegen niet op tegen de 0,1pk die je ermee verliest denk ik.
Maar dat zou je ook zelf wel moeten kunnen verzinnen.
 
BTW, kan iemand mij het verschil uitleggen?? :?

als je je membraan ophoogt, hoog je toch automatisch ook je spruitstuk op? :X

of vraag ik nu iets heeel stoms :)
 
Back
Top