mijn subframe en team2k3

en dit moet hem dan worden ofni??

subframe1.jpg

Als je dat stukje er tussen uit slijpt dan buigen die 2 stukjes waar ie dan nog mee vast zit naar elkaar toe als je hem vast draait ,en je perst dan dus ook je silent blocks er uit.

Waarom ?
De 2 uiteindes zet je met bouten vast aan je frame , desnoods las je er een stukje op een andere plek tussen , dan gebeurd er niks mee hoor.

Ja, maargoed dan kan je ten 1ste je subframe niet met 2 bouten bevestigen, maar zal het weer met de originele moeten. En dan kom je volgens mij net niet uit met je uitlaat.

Hm, Ik had het toen wel op me zip.. Gewoon met die std bout die er doorheen gaat! Maar toen was wel dat gehele midden stuk eruit wat overigens niet uitmaakt vergeleken met mijn ontwerpje..

En hoe wil je dat gaan doen dan met dat plaatje ertussen lassen wat jij zei(Mol)?, moet je die dan ophogen ofzo? anders kom je toch ook niet uit met 2 losse bouten?

Rutger said:
En hoe wil je dat gaan doen dan met dat plaatje ertussen lassen wat jij zei(Mol)?, moet je die dan ophogen ofzo? anders kom je toch ook niet uit met 2 losse bouten?
Ik heb dat bij iemand anders gezien. Die had draad getapt in het subframe er er van buitenaf bouten in gedraaid. Dan kan het wel. Zelf heb ik het zonder versteviging gebruikt met 2 bouten erdoor. Dat werkte prima tot ik een ander verlengd subframe heb gepakt. Hij ligt nu op de kast niks te doen.

chezzmo said:
heb je al gekeken of je wielen in lijn staan met dit subframe??

Voor de duidelijkheid.. de witte is niet van mij.
Ik heb een subframe van een mc3 gekocht, en komt als het goed is van de
week binnen. Ik ga hem aanpassen en weer verstevigen. Als hij af is komen er pics

Back