is mijn 21 te klein??

Durox

wannabe Modder-ator
Heej
ik had dus de volgende vraag ik rij al een poosje rond met een gekotterde 21 mm del carb en dat rijd opzich bestwel lekker.... maar nou vroeg ik mij dus af of er nog een duidelijk merkbaar vermogen winst is te behalen d m v een grotere carb eronder te smijten of dat het een overkill zou zijn... of zou deze 21 afdoende moeten zijn

dit is mijn setup:
hebo ng gjb tuned (als je het in stages zou moeten omschrijven toch wel stage 4 of 5 denk ik )
mijn is blok getuned voor de ng
verder heb ik er een c16 onder liggen maar een c20 zou denk ik toch beter gaan
tsjah dan een dellortho 21 mm carb gekotterd
wat malossi pretspul in de carter
niet van toepassing maar doppler vertandingen as en nog ff std ontsteking
 
Advertisement - register to remove this

Weet t ik nog niet ik ga daarzo van de week banken toen ik eerder naar de 28 mm dellortho die ze daar hadden liggen vroeg gewoon uit nieuwsgierigheid, zeiden ze dat het een K*tklus was als IK(dus zonder tesbank e.d.) hem zou willen afstellen en vanuit dat oogpunt er niet op vooruit zou gaan...
 
De 21mm is zeker voldoende, te klein zal hij niet zijn aangezien ze in de races met speed/evo rijden met een 19mm carb erop :)
Persoonlijk zou ik voor een 24mm mikuni FS gaan. Dat is een heerlijke carburateur voor dit soort setups!
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Maar de wand niet :p :rolleyes:

GJB kan je ws. wel meer vertellen...


Bart die wand blijft wel heel , tenzij je eenfukkin prutser bent.

Ga toch eens beter opletten op t forum
 
Originally posted by Mol
De 21mm is zeker voldoende, te klein zal hij niet zijn aangezien ze in de races met speed/evo rijden met een 19mm carb erop :)
Persoonlijk zou ik voor een 24mm mikuni FS gaan. Dat is een heerlijke carburateur voor dit soort setups!

ben ik niet helemaal met je eens omdat de 24 het ook heel goed doet op tuned Evo, Speed & manston

en in vergelijking tot de 28 pwk geeft hij een minimale verhoging van pk's
 
Back
Top