mijn subframe en team2k3

sr-racer

..:: [ Speed runneR ] ::.
Klopt het dat ik op dit subframe veel aanpassingen moet doen als er een team2k3 onder komt...

Het gaat om dit subframe:

subframe.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Je moet n ander subframe kopen/regelen.
Ik maak vanmiddag wel ff pic..als je ff je mail pm-ed, dan laat ik wel aangepast subframe zien, moest meine namelijk ook aanpassen voor me uitlaat.:)
 
je kan ook dat begin pijpje bij cil (ben ff naam kwijt) daar een kromme op zetten zit stnd een rechte op als je er een schuine op zet past het gewoon met je orgi sub
mzzl
 
Nou ik snap echt waarom iedereen zijn subframe moet aan passen bij een vriend van mij paste hij er zo op met orgineel runner subframe
 
X-clusive said:
Nou ik snap echt waarom iedereen zijn subframe moet aan passen bij een vriend van mij paste hij er zo op met orgineel runner subframe

pics?? van het subframe...

GAat om een malossi MHR Team 2003 uitlaat he

-:-
 
bij 2 vrienden van mij ging ie er ook zo op zonder iets te veranderen... die hebben geloof ik wel een ander soort sub dan jouw kan dat? :rolleyes:

ze zijn er btw altijd wel ff mee bezig om em er goed onder te krijgen :p
 
ZwolleEvert said:
bij 2 vrienden van mij ging ie er ook zo op zonder iets te veranderen... die hebben geloof ik wel een ander soort sub dan jouw kan dat? :rolleyes:

ze zijn er btw altijd wel ff mee bezig om em er goed onder te krijgen :p

Klopt, komt omdat hij eigenlijk voor zip sp is!
Zou je foto kunnen maken van het subframe?
 
Dit subframe is van een Runner en ik dacht dat aanpassen ook nodig is bij zo'n subframe. Het makkelijkst is denk om een subframe van een NRG te pakken en daar eventueel nog een deel van weg te slijpen. Dit subframe aanpassen is vrij veel werk ben ik bang.
 
Boyd said:
Dit subframe is van een Runner en ik dacht dat aanpassen ook nodig is bij zo'n subframe. Het makkelijkst is denk om een subframe van een NRG te pakken en daar eventueel nog een deel van weg te slijpen. Dit subframe aanpassen is vrij veel werk ben ik bang.

Dit d8 ik dus idd ook!!
Bij deze })

Wie heeft een nrg subframe voor me
 
Back
Top