aangepast subframe aerox...

idd het is goed spul wat marco levert alleen is het niet 1 2 3 gemaakt vanwege programeren cnc bank...:(

Mja geduld is een schone zaak ;)
 
wat ik wil weten is :
1) is datr blokje nou zodat je je frame niet hoeft te verbouwen
2) zodat je carter niet vol loopt doordat je carb. te stijl staat
3) of alle 2

dus als ik zo een blokje heb hoef ik me frame niet aan te passen ???
 
ow shit dus als ik die blokje maak moet ik mijn subframe toch aan passen :S
Hoe kan ik een recht spruitstuk monteren zonder subframe aan te passen ?
 
met een plaat draaien, zodat ie alsnog naar de linker kant staat (zo heb ik zelf een tijdje gereden) en anders moet je een ONWIJS hoog ophoogblok maken, en over je subframe heen, maar dan kan je beter met een std vorm spruitstuk rijden.
 
heb jij geen foto van hoe het er bij jou uit ziet.

jij zegd dus dat ik liever mijn subframe moet aanpassen ?
welke vorm moet ik dan aanhouden (subframe).

of liever gewoon std spruitstuk?
 
Shieldup said:
heb jij geen foto van hoe het er bij jou uit ziet.

jij zegd dus dat ik liever mijn subframe moet aanpassen ?
welke vorm moet ik dan aanhouden (subframe).

of liever gewoon std spruitstuk?
En daar gaat dit hele topic nou over, of het subframe sterk genoeg is.
 
zoiets als dit dus ;)

XSH%20subframe%20002.jpg
 
Sorry hoor , maar waarom hou de dan niet gewoon een standaard vorm spruitstuk , kan me niet vertellen dat dit met zo'n blok ertussen (waar je vrijwel nooit een helemaal mooie flow in krijgt door de bocht) nog een betere gasreactie hebt dan met een orginele vorm spruitstuk.
Of zit ik er helemaal naast?
 
je kan zo niet zien hoe het er van binnen uitziet, geloof mij dat zit echt wel ok :)

flow is zo veel beter, plus dat ik de spoelrichting en diameter van de doorlaat naar wens kan bepalen

gasreactie was aardig omhooggegaan.
 
Marco zal het vast wel klaarmaken als je dat wilt, dan zullen de kosten uiteraard ook omhoog gaan. Tenminste dat lijkt me logisch. Blokjes zien er netjes uit trouwens Marco!
 
thanx mol :)

en idd zoals mol zegt de blokjes kunnen wel verder klaargemaakt worden, dan zullen de kosten ook uiterraard omhoog gaan

ik doe het expres niet stnd aangezien de doorgang per carb en spruitstuk verschillend zal zijn

en het is trouwens ook niet te doen om 20 keer 4 uur te frezen oid 8P
 
Back
Top