aangepast subframe aerox...

Subframe vastzetten :) Ben je in eenkeer er compleet van af, totdat je voorwiel los komt, dan gaat die ook weer kantelen :W
 
marbossi said:
Dit kwam ik laatst tegen bij mij in de buurt ;)

volgens mij staat de carb straks te schuin als je het blok eronder hangt.
Misschien zie ik het verkeerd maar het lijkt alsof het carter nu heeeel erg gekantelt staat.
 
carb wordt vergrendeld dmv een stelschroef.

Verder is het blokje op de foto nog een testversie van paul en mij, niet echt veel waarde aan die foto hechten dus.
 
Maar wat ik niet snap, als ik kelkjes aanbied op het marktplaats topic, word hij gelijk geclosed :S, maar jullie hebben in het topic van een ander, hele handeltjes over spruitstukken :S niet dat ik ermee zit maar ik vind het niet echt eerlijk...
 
Ik ook niet maar ik was er ook niet van op de hoogte dat dat blokje door samenwerking in stand is gekomen. Anders had ik Burn ook wel om 'vergunning' gevraagt
 
mja, het is meer dat we het goed in orde willen hebben en daarna pas willen laten weten dat we zon spruitje hebben gemaakt.

Scheelt iig een hoop kosten tov een malossi recht spruitje icm met een wig.

En joop, draai de zaken niet om.

einde offtopic
 
JeffreyZwolle said:
trouwens... past miss ook wel in MIJN topic thuis :P wat zou ik eraan kunnen veranderen om te zorgen dat me blok minder kantelt?

Andere rubbers in je subframe monteren!
 
Een paar stukjes ijzer op die stootrandjes aan je frame lassen. Dan kan je subframe minder kantelen. Zo zag ik het op die beta bij Tino ook dacht ik.
 
weer eens een update:

heb inmiddels 10 wigjes af kunnen krijgen:

tevens is deze weer heel iets afwijkend van het voorgaande testmodel. De onderkant heeft nu een kleine rand extra voor beter passing van de imbusboutjes + de doorlaat is nu onder een hoek van 18graden gefreest, hierdoor iets betere inlaattraject (minder scherpe hoek)

wigjes%20(spacers)%20019.jpg


wigjes%20(spacers)%20018.jpg


wigjes%20(spacers)%20022.jpg


er zijn er veel meer besteld, maar de eerste de beste mensen die contact met me opnemen en het geld overmaken zullen het eerste zo'n wigje ontvangen, de anderen zullen nog eventjes geduld moeten hebben

de prijs is 60 euro, dit is incl de benodigde imbusmoertjes om het spruitstuk aan het carter te monteren + het spruitstuk aan het wigje te bevestigen

PS: ook voor minarelli korte spruitstukjes mogelijk, enkel moet hiervoor 4 nieuwe gaten geboord en getapt worden + het spruitstukje heeft 4 nieuwe gaten nodig, hiervoor zal een klein meerbedrag in rekening worden gebracht

voor contact: marco_v_w@hotmail.com

greetz
 
Last edited:
Back
Top