This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

A.R.T 2Fast4Race Centro

Dat mag je ff uitleggen :+

band maakt nauwelijks contact met de baan. Koud rubber, stof etc
aangezien meeste mensen nauwelijk weten met wat voor bandenspanning je moet rijden, heb je met een normale profiel band meer grip.
 
Wat een vet ding,!

Allen inderdaad even die ballon band vervangen door kleiner bandje,

mooi speelgoed

Vindt dat je wel gelijk hebt hoor die band staat niet echt goed is idd net een balon haha, mja dat zie je pas achteraf als het erop zit

Ziet er erg netjes uit. idd even andere band voor. slick voor is vragen om slippartijen aangezien je 75% voor remt.

Ik vindt je opmerkting wel zeer zuttig man, want een slick is van erg zachtrubber en zal pas optimaal grip geven wanneer het warm is.


Oh tof dat je ook wat met 2fast bent gaan doen met mijn waterpomp heb ik trouwens nog helemaal niet getest zit ook nog geen water in dus we zullen het wel zien.

Ziet er goed vet uit.
Vanwaar de keuze voor zo'n zware velg?

Hij is mischien wat zwaarder maar dat kan ook voordelen met het wegkomen hebben, denk ook aan een verzwaringsplaat om je rotor.
Licht= niet altijd beter.

Erg nice!

Waarom een slick voor?

Heb hem in eerste instantie gekocht omdat ik het gewoon vet vondt.
maar nu hij erop zit en er lucht in zit vindt ik hem net als de anderen net een balon hehe.
 
Heey hierbij weer een update van mijn kant,
er is in tussen aardig wat aangepast en verandert dus veel foto's dus!-:-

Zo heb ik me onderanderen bezig gehouden met,
- De stand van het blok
- Nieuwe achter staaf
- Beugels voor de meters
- Alle electra aangesloten
- Nieuwe Polni vertanding
- nieuwe voorband gemonteerd

Ook is er een nieuwe RS radiateur aangeschaft omdat de oude zo lek en gaar was als een zeef.

Op naar de foto's,


De parts


De 30mm Tmx Mikuni


1e meter gemonteerd


De beide metertjes


Nieuwe voorband


Zo goed als klaar...-:-


Het geheel


En weer in de garage...:*

Verder nog hier en daar de bedrading even netjes bundelen en dan deze week de testbank op!

Het Blok zal afgesteld worden voor Jubbega, aangezien ik er nog nooit op gereden heb is er voor mij nog heel wat werk aan de bak!x|

Tot Jubbega!
Oooii-:-
 
Gevaarlijk laag hangen bedoel je!

1 kleine oneffenheid in de baan en BAM een put in de uitlaat + gevaar dat je op je bek gaat! Als jij er nog eens opzit zakt de scooter ook nog een beetje hou daar ook maar rekening mee!
 
Dit lijkt me idd een beetje te veel van het goeie... :X

Verder echt een supervet project!
 
Ziet er netjes uit maar idd wel ERG laag, zou het toch iets safer aanpakken door hem wat verder van het asfalt te zetten...
Succes!
 
en aangezien de weg bij Jubbega ook niet 100% goed is .... Zal ik dat dink ff iets hoger zetten
 
Erg laag man!

Ik denk wel dat je iets hoger moet voor je uitlaat. Ik had hem bij mijn frame ook zo laag. Daar heb ik nu een klein schaaf deukje in zitten. Heb nu een ophoogblokje er tussen gemaakt en zit een stuk safer. Zeker voor jubbega
 
john , heb je em al in het echt gezien?

waarom reageer je dan , ik heb em vanmiddag gezien en het is meer dan voldoende!
 
Zeer netjes en afgewerkt allemaal!

@ Ronnie_Ronald: Ik vond het ook mooier staan met de slick voorop, maar met zo'n velg en band is het toch weer minder weerstand en gewicht .
 
john , heb je em al in het echt gezien?

waarom reageer je dan , ik heb em vanmiddag gezien en het is meer dan voldoende!

Doe ff normaal joh. Ik geef hem gewoon een tip. De uitlaat zit nog lager aan de grond dan de mijne was (en dat is duidelijk te zien op de foto) als je hard gaat remmen zakt het zaakje ook nog iets inelkaart. Op dat punt schampte mijn uitlaat ook de grond.

Maar ik hoef van jouw niet zo'n reactie te hebben! dat gaat imo nergens over!

@ TS je moet het zelf weten. Ik geef je alleen maar een advies even voor de duidelijkheid: hoe lager hoe mooier hoor
 
Allemaal erg bedankt voor de reacties en de zorgen maar jullie vergeten dat het schuin op de standaard staat en dus schuiner komt te staan dus zo lijkt de bocht van de uitlaat super dicht bij de grond
 
We zijn nog even bezig geweest met de centro, behoorlijk wat probleempjes gehad zoals, gaskabel,koeling, killswitch, radje, voorwiel, zadel etc. Maar allemaal opgelost Emiel heeft al even geoefend zondag en dat bleek ook wel nodig te wezen want emiel word aardig gelanceert op de centro:W Als ie goed wegkomt zit een mooie tijd onder de 7 er zeker in.