A.R.T 2Fast4Race Centro

Heey, zeer net project!

je Sr was al vetjes!

Waarom heb jij je halfpouly niet verder afgedraait dan alleen de koelvinnen(zoals bij MHR) Just a question !


Succes verder !
 
Je 2f4r blok stond toch te koop?
Klopt stondt idd te koop...en voor een goed bod staat het nog steeds te koop:eek:

ja idd, of staat ie dat nog steeds?
wordt iig wel een erg net blok.
Thnx man<]

Heey, zeer net project!

je Sr was al vetjes!

Waarom heb jij je halfpouly niet verder afgedraait dan alleen de koelvinnen(zoals bij MHR) Just a question !

Succes verder !
Klopt het afdraaien is niet erg netjes bebeurd al zeg ik het zelfx|
Mischien dat ik het nog een keer over laat doen en dan netter:W

idd ij stond tekoop maar
hij heeft er wel mee dan denk ik :* miss ik zeg ook maar wat:~

greets raymond
Haha neej heb er geen voorraadje van:p

Waarom de keus een malossi vertandingsdeksel?
Eigenlijk gewoon een veelste duur hebbe dingetje:X
 
Na een beste tijd niets meer van me te hebben laten horen dan nu weer een leuke update.

Ik ben vandaag in eleveld op de testbank geweest met mijn 2fast blok om te kijken of de wand het bij mij wel zou houden:eek:
Nou en de wand heeft het gehouden met een vermogen van 25.7 Pk*D
Enige metingen die gedaan zijn:
-Geblokkeerd 25.7 PK
-Op rollen dus ongeblokkeerd 25.5 PK
verder hebben we niet echt getest met van alles..dus zo op de bank gezet.

Verder heb ik nog wat foto's van de Centro voordat hij uitelkaar ging voor het coaten:

IMG_0535.jpg

Het geheel

IMG_0537.jpg

Het Custom voorvorkje

index.jpg

Foto van het zaakje op een eerdere meeting met Mhr Speed Big Bore 6T

De spullen die ik naar de coater gebracht heb zijn oa:
- Frame
- Achterstaaf
- Voorvelg
- Custom standaard
- Stuurclamp
Ik verwacht de onderdelen volgende week weer terug te hebben, wat de kleur betreft hou ik nog even mijn mond:X , dit zullen jullie wel zien met de volgende upload.

Voorderest is heb ik een bestellinkje gedaan betreft:
- Nieuwe Malossi Mhr V-snaar
- Js 80cc Spec uitlaat

Verder zal er langere vertanding geplaats worden voor Jubbega en zal ik nog even een nieuw filter bestellen.

Dit was hem weer, Oii:winner:
 
nais 8) op welke bank was die score??

Dit was op de Bank van Tom en Robert in Eleveld ook wel bekend als de groep TTE.
Ik weet wel dat deze meetingen ook op straat tot zijn recht komen en dat de rol van zware massatraagheid is.

eleveld = tom:)

Niet alleen tom maar ook Robert en Rene hebben zo hun aandelen:p

Erg nice...

Maar waarom dan een JS pijp als je 25,5 gescoord heb? Neem aan dat het SAE is?

Ik heb getest met het nieuwste model van JS maar deze was van tom en dus niet van mij.
Nu heb ik er ook zo een voor mijzelf besteld.
 
Blokje heeft iedergeval genoeg vermogen Emiel. Voor jubbega nog even de puntjes op de I zetten en dan zit er zeker wel een mooie tijd onder de 7 in:)
 
Ja die heb ik ook. Wat was je koppel trouwens bij deze score?

En nogmaals is het SAE?

Mijn bank kan ook gewoon in SAE meten/corrigeren, ja dus:) echter is het niet te vergelijken met een tovami omdat ik een eigenbouw bank heb met een andere weerstand. De scores op mijn bank vallen in het algemeen lager uit dan een tovami
 
Mijn bank kan ook gewoon in SAE meten/corrigeren, ja dus:) echter is het niet te vergelijken met een tovami omdat ik een eigenbouw bank heb met een andere weerstand. De scores op mijn bank vallen in het algemeen lager uit dan een tovami

Dus wat je beweert is dat hij eigenlijk nog hoger gescoord heeft?

Erg netjes denk ik dan.
 
Klopt, scores vallen vaak hoger uit op een tovami bank tov van onze (tom/robert) bank :)

Hij gaf lekker vermogen Emiel. Toch wel blij dat je het spul niet verkocht hebt? ;)
 
@ blokje van titus was dat niet het geval tom en rené :)

maar ik ben het met julie eens , op de bank = zelfde als op straat bij julie , en dat is een super groot voordeel:)

ben we benieuwd wat ook dit mooie blokje op jubbega gaat doen:)

veel suc6 ermee:)
 
Toen ie van tovami op onze ging wel hoor, Sander. Andersom toen weer niet, heel vaag. Mgoed wel 6.47 rijden met niet eens superveel vermogen.
 
Tja ik ben ook van mening dat giga veel vermogen ook nadelen met zich mee kan brengen waar je ook tijd mee verliest. Denk aan slip in vario's, grip van het bandje en niet te vergeten de evt wheelie's
 
Tja ik ben ook van mening dat giga veel vermogen ook nadelen met zich mee kan brengen waar je ook tijd mee verliest. Denk aan slip in vario's, grip van het bandje en niet te vergeten de evt wheelie's

Maar daar pas je dan ook je frame op aan:) Als je slip in je vario hebt zul je ook niet veel vermogen hebben omdat dat dan alleen maar vermogen kost..
 
Back
Top