Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 24 September 2007 #241 mooie afsluiter tiet ben kapot zaterdag roumers denks??
Jaspah Nu ook een GC slet.. 24 September 2007 #242 -arthur- said: staat al tekoop.... Click to expand... Tis en blijft een fries he
Plantje Retired :P 24 September 2007 #243 jmmr dat je stopt, zou een leuk ding zijn voor volgend seizoen! nog wel naar meetings volgend seizoen ! of bang dat et weer begint te kriebelen dan ? :*
jmmr dat je stopt, zou een leuk ding zijn voor volgend seizoen! nog wel naar meetings volgend seizoen ! of bang dat et weer begint te kriebelen dan ? :*
H Henri Well-Known Member 24 September 2007 #244 Speezkeesz said: mooie afsluiter tiet ben kapot zaterdag roumers denks?? Click to expand... Was gister te vet titus en idd we moeten zaterdag naar rumours
Speezkeesz said: mooie afsluiter tiet ben kapot zaterdag roumers denks?? Click to expand... Was gister te vet titus en idd we moeten zaterdag naar rumours
S Sander H. Well-Known Member 24 September 2007 #245 was echt een TE vette dag , kapot aan het einde maar goed het is mooi geweest super tijd gezet!! nu aan de motor tiet hopen dat het spul snel weg is
was echt een TE vette dag , kapot aan het einde maar goed het is mooi geweest super tijd gezet!! nu aan de motor tiet hopen dat het spul snel weg is
Dennis. Retired 24 September 2007 #246 Weer een kogel door de kerk! Erg jammer...maar denk wel dat je zo nu en dan nog wel eens komt kijken greetz Denna!
Weer een kogel door de kerk! Erg jammer...maar denk wel dat je zo nu en dan nog wel eens komt kijken greetz Denna!
dragsterlover TTE Mooierd #221 24 September 2007 #248 Was dikke shit Zondag hey :W :W :W. Mooiboii 2 :*
Titus Mooiboii 24 September 2007 #249 Me blok zonet compleet verkocht ... Verkooptopic van de zip komt binnenkort ook. Laat dit topic nog een dag open voor reacties ! mvg Titus!
Me blok zonet compleet verkocht ... Verkooptopic van de zip komt binnenkort ook. Laat dit topic nog een dag open voor reacties ! mvg Titus!
Danny Phantom Ja, van tv ja! 24 September 2007 #250 Heb je het blok verkocht aan don?:W hij had het er namelijk over,.. Enne ga je echt stoppen?
ManfredZ0R not ****** 25 September 2007 #251 deze kerel kan toch nooit stoppen 2maand voor et nieuwe seizoen zullen z'n handjes wel weer beginnen te jeuken miss mag je volgend jaar nog wel weer eens op et frame gaan rijden als je lief voor me bent
deze kerel kan toch nooit stoppen 2maand voor et nieuwe seizoen zullen z'n handjes wel weer beginnen te jeuken miss mag je volgend jaar nog wel weer eens op et frame gaan rijden als je lief voor me bent
Dirk. Well-Known Member 25 September 2007 #253 Danny Phantom said: Heb je het blok verkocht aan don?:W hij had het er namelijk over,.. Click to expand... :#:7 Ik ken me kop tog niet houden dus: Ja!
Danny Phantom said: Heb je het blok verkocht aan don?:W hij had het er namelijk over,.. Click to expand... :#:7 Ik ken me kop tog niet houden dus: Ja!
Gideon Vanuit Leeuwarden! 25 September 2007 #254 Titus en stoppen, dacht het ook wel! Jammer dat ie weg is ouwe! Maarja, komt wel weer een andere tweewieler voor in de plaats:#
Titus en stoppen, dacht het ook wel! Jammer dat ie weg is ouwe! Maarja, komt wel weer een andere tweewieler voor in de plaats:#
Tommy 150m @ 5,95 no NX 25 September 2007 #255 Toch nog mooi om zòn supertijd neer te zetten aan het iend van het seizoen! Je komt volgend jaar toch wel ff een keer gezellig op bezoek?
Toch nog mooi om zòn supertijd neer te zetten aan het iend van het seizoen! Je komt volgend jaar toch wel ff een keer gezellig op bezoek?
Enzo Runter an Gas! 25 September 2007 #256 Echt geweldig om te zien hoe 20 man proberen 1 sprintframe aan te duwen:W Zipje is nog steeds vet, maar met een 2fast kan je beter een lichte Sander + licht frame laten rijden*D Leuk afsluitertje dus..
Echt geweldig om te zien hoe 20 man proberen 1 sprintframe aan te duwen:W Zipje is nog steeds vet, maar met een 2fast kan je beter een lichte Sander + licht frame laten rijden*D Leuk afsluitertje dus..
Rotjoch. Karel! 25 September 2007 #257 tiet...kga je missen in de winter man.... moetk toch maars richting friesland komen cruisen:W kzie je nog wel :*:*:* bjorn
tiet...kga je missen in de winter man.... moetk toch maars richting friesland komen cruisen:W kzie je nog wel :*:*:* bjorn
S Sander H. Well-Known Member 25 September 2007 #258 :X kut , dat blok gaat naar een beuner:X ag boeie levert leuk geld op tiet nu maar aan de gixer
Vasco Well-Known Member 25 September 2007 #259 Alle mooie en goede spullen gaan naar een stelletje beuners... ;( Erg vet om de allerlaatste sprint zo'n tijd neer te zetten!
Alle mooie en goede spullen gaan naar een stelletje beuners... ;( Erg vet om de allerlaatste sprint zo'n tijd neer te zetten!
Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 25 September 2007 #260 gixxAh 8) Ik denk dat titus er volgend jaar nog wel eens zal zijn, wie moet er anders mijn chauffeur zijn? :winner:
gixxAh 8) Ik denk dat titus er volgend jaar nog wel eens zal zijn, wie moet er anders mijn chauffeur zijn? :winner: