ManfredZ0R not ****** 25 September 2007 #261 ronaldo09 said: :X kut , dat blok gaat naar een beuner:X ag boeie levert leuk geld op tiet nu maar aan de gixer Click to expand... je weet me volgend jaar wel te vinden met et frame he sander
ronaldo09 said: :X kut , dat blok gaat naar een beuner:X ag boeie levert leuk geld op tiet nu maar aan de gixer Click to expand... je weet me volgend jaar wel te vinden met et frame he sander
Titus Mooiboii 25 September 2007 #262 Speezkeesz said: gixxAh 8) Ik denk dat titus er volgend jaar nog wel eens zal zijn, wie moet er anders mijn chauffeur zijn? :winner: Click to expand... Zeker weten dat ik mee blijf gaan als chauffeur vriend, ik kan zulke weekendjes echt niet missen:#
Speezkeesz said: gixxAh 8) Ik denk dat titus er volgend jaar nog wel eens zal zijn, wie moet er anders mijn chauffeur zijn? :winner: Click to expand... Zeker weten dat ik mee blijf gaan als chauffeur vriend, ik kan zulke weekendjes echt niet missen:#
Dirk. Well-Known Member 25 September 2007 #263 ronaldo09 said: :X kut , dat blok gaat naar een beuner:X Click to expand... Mag hopen dat je een geintje maakt.
ronaldo09 said: :X kut , dat blok gaat naar een beuner:X Click to expand... Mag hopen dat je een geintje maakt.
Vinnie Well-Known Member 25 September 2007 #264 jammer titus blokje had echt zeer veel potentie zoals wel bekend zolang we je maar blijve zien zal het wel goed zijn geloof ik tot volgend jaar (met iets nieuws:+)
jammer titus blokje had echt zeer veel potentie zoals wel bekend zolang we je maar blijve zien zal het wel goed zijn geloof ik tot volgend jaar (met iets nieuws:+)
neo's mark karsemeijer 25 September 2007 #265 te mooie afsluiter! sandertje was echt de vliegende hollander! zie je volgend jaar weer! als chauffeur
te mooie afsluiter! sandertje was echt de vliegende hollander! zie je volgend jaar weer! als chauffeur
S Sander H. Well-Known Member 25 September 2007 #266 ManfredZ0R said: je weet me volgend jaar wel te vinden met et frame he sander Click to expand... als jij zorgt dat je een goed lopend blokje hebt dan kan ik er tog niet vanaf blijven koop ook een fles , die heiko heeft nu nog het record @ viper power , ik meende et wel
ManfredZ0R said: je weet me volgend jaar wel te vinden met et frame he sander Click to expand... als jij zorgt dat je een goed lopend blokje hebt dan kan ik er tog niet vanaf blijven koop ook een fles , die heiko heeft nu nog het record @ viper power , ik meende et wel
Tommy 150m @ 5,95 no NX 26 September 2007 #267 ronaldo09 said: als jij zorgt dat je een goed lopend blokje hebt Click to expand... Ik ga anders van het winter mijn best doen:W
ronaldo09 said: als jij zorgt dat je een goed lopend blokje hebt Click to expand... Ik ga anders van het winter mijn best doen:W
-arthur- Suzuki TL1000R 26 September 2007 #268 ronaldo09 said: @ viper power , ik meende et wel Click to expand... :X gaat stuk
Wieger JS-TUNING 26 September 2007 #269 Tit, is die zip ookal verkocht? Heb jij toevallig nog 2keer nieuwe tt91 of tt92's?