Zal ook weer es ff een
UPDATE hier neer gooien
Tijdje terug zaterdags naar Genemuiden geweest, hier lekker geknalt wat uiteindelijk resulteerde in een 2de plaats !!:W
fototjes:
1ste ronde tegen de VT mint (2x gewonnen)
en de finale tegen Joël!
Hierna door gereden naar een camping in Nijmegen, daar echt een ontzettend vette nacht gehad met oa Wieger, tom, maarten, joel, arthur en ga zo maar door
En de volgende dag SBO sprint Nijmegen, ik reed contant een tijd van 7.0/7.1 met 1 uitschieter na een 6.96 geloof ik
Hierdoor was ik dus geplaatst voor de finales maar helaas na 2x een valse start
lag ik er al gauw weer uit.. dus uit frustratie maar ff lekker uit geleefd toen:+
Meppel III
Ik reed op deze meeting zelf echt als een krant, snelste reactietijd was geloof ik iets van 0.21:+ dus toen me maatje Sander maar verder laten knallen. wat vrij aardig ging
Sander is uiteindelijk 3de geworden met een tijd van 6.85:W en nog een score neer gezet van 23.9 SAE
En tot slot ben ik vanavond wezen banken bij Tommy (jij, rene en robbert nog bedankt voor de hulp:*!)
Had @ Meppel 23.9 SAE @ de tovami en had hier een score van 22.6... omdat deze rol een heel stuk zwaarder is... uiteindelijk vertrokken met een uber strakkere grafiek met een score van 24.0 wat dus @ een tovami een dikke 25+ is denks :W
Tot Eindhoven !-:-
Edit// heb echt een wereld aan foto's van de afgelopen meetings maar kan niet alles hier kwijt