#165 2Fast4Race Zip Sp 2000

Zag er weer vers uit boi..
Beetj jmmr dat jezelf maar weinig heb geknald:p

Gaat de zip er nu uit aangezien je een reeez aerox heb gekocht van lauw boi:W

Lata
 
Tsjonge, ding loopt keihard! Onvoorstelbaar dat je er zo mee omgaat en toch onder de 7 rijden! Erg vet hoor.

miss moet jij dat ook doen 8P
beetje wennen aan de powaah


@ titus:
hij blijft maar hard gaan :D
gewoon nix aan doen en rijde.. en hard ook nog ..
zelfs met een loodzware zippaah
 
123 kilo samen en gewoon 6.85 rijden:D:D
jammer dat ik in de finale run 2 keer tegen heiko moest
die eerste run was behoorlijk sneller maar de tijd liep door

in totaal 4 maal onder de 7 gereden geloof ik :D


eindhoven weer titus?
 
zover ik weet rijd ik op eindhoven op de zip hoor:O

titus en ik willen gewoon een dikke score neerzetten met een scooter!!!

de 6.85 was dik zeer dik als je kijkt dat het blok voorheen nog vele beter liep;)

bedenk wel dat ie gewoon 67 kilo weeg ipv 35 van joel;)

maargoed tot eindhoven:W
 
Zal ook weer es ff een UPDATE hier neer gooien;)

Tijdje terug zaterdags naar Genemuiden geweest, hier lekker geknalt wat uiteindelijk resulteerde in een 2de plaats !!:W

fototjes:

1ste ronde tegen de VT mint (2x gewonnen)

536hjxg.jpg


en de finale tegen Joël!

4orx1eg.jpg


67h19gj.jpg


Hierna door gereden naar een camping in Nijmegen, daar echt een ontzettend vette nacht gehad met oa Wieger, tom, maarten, joel, arthur en ga zo maar door:p

En de volgende dag SBO sprint Nijmegen, ik reed contant een tijd van 7.0/7.1 met 1 uitschieter na een 6.96 geloof ik:)
Hierdoor was ik dus geplaatst voor de finales maar helaas na 2x een valse start:( lag ik er al gauw weer uit.. dus uit frustratie maar ff lekker uit geleefd toen:+

6fuaqtv.jpg



Meppel III
Ik reed op deze meeting zelf echt als een krant, snelste reactietijd was geloof ik iets van 0.21:+ dus toen me maatje Sander maar verder laten knallen. wat vrij aardig ging:D

Sander is uiteindelijk 3de geworden met een tijd van 6.85:W en nog een score neer gezet van 23.9 SAE

6f4ne4p.jpg


4zwq0ww.jpg


4rcsbwj.jpg


4l96wxs.jpg



En tot slot ben ik vanavond wezen banken bij Tommy (jij, rene en robbert nog bedankt voor de hulp:*!)

Had @ Meppel 23.9 SAE @ de tovami en had hier een score van 22.6... omdat deze rol een heel stuk zwaarder is... uiteindelijk vertrokken met een uber strakkere grafiek met een score van 24.0 wat dus @ een tovami een dikke 25+ is denks :W

Tot Eindhoven !-:-

Edit// heb echt een wereld aan foto's van de afgelopen meetings maar kan niet alles hier kwijt;)
 
Back
Top