A.R.T 2Fast4Race Centro

Nette centro:W ziet er goed verzorgt uit:)

En kiesler velg zou idd een goede invloed kunnen geven op rijgedrag door het brede oppervlak. En ziet er natuurlijk dik uit:p
 
het is toch altijd een kwestie van testen op de bank en op de weg :) succes ermee maar ik ben er niet bang voor ziet er allemaal netjes uit...

ga je nog wel naar meppel om te kijken ondanks dat je niet bent ingeschreven?

Nee helaas zal ik niet op Meppel aanwezig zijn omdat ik de boel dan nog niet helemaal klaar heb.
Bedankt voor je reactie trouwens
 
Aloa weer een update van mijn kant.
Dit keer wel een kleine.

Ik heb gisteren mijn nieuwe JS-80cc pijp opgehaald en ben er mee aan de gang gegaan,

IMG_0604.jpg

De Demper

IMG_0594.jpg

Uitlaat

IMG_0608.jpg

Nog een keer...

IMG_0609-1.jpg

Het geheel

Dat was hem weer

Oooii
 
idd flens verkeert en om
volges mij moest je aardig hard trekken om de veer zo ver uit te rekken :p
voor de rest mooi blokkie
 
Emiel, zit je flens niet verkeerd om ;)
Ik heb de uitlaat alleen ff gemonteerd om te kijken wat de afstand van de uitlaat en de grond was...voor de inlaat, zoals je mischien al wel kan zien zit er namelijk ook nog geen pakking tussen dus bij de echte montage zal ik de flens ook ff omdraaien:p

idd flens verkeert en om
volges mij moest je aardig hard trekken om de veer zo ver uit te rekken :p
voor de rest mooi blokkie
Nee joh, fitnes he-:- hehe

Nee joh tuning , reden van ze vermogen :p haha jk , ben benieuwd wat ie op de baan gaat doen pakt het wel allemaal erg goed aan joh

Nick
Thnx voor je reactie en ik ben net zo benieuwd als jou hoe het machientje het op de baan er vanaf gaat brengen
 
Daar was ik weer ff,
Vorige week de koeling en remmerij even gefixt dus vondt het hoogtijd worden om het hok maar eens van de werk bank af te halen.
Zo hier dus even wat foto's van,

IMG_0626.jpg


KopievanIMG_0625.jpg


IMG_0649.jpg


IMG_0638.jpg


Dit was hem were voor eerst,
Als er weer vorderingen zijn dan laat ik het jullie weten:D

Ooooii-:-
 
Eej emiel

word echt super man!!
Alleen je hebt je waterpomp wat hoog hangen aangezien lucht naar het hoogste punt toe trekt weet niet of je dit ook getest hebt dat ie geen lucht pomp ipv water.

Maar goed echt super stoer ding, heb mijn 2fast ook bijna af:D

Spreek je weer.

Groete
 
Back
Top