A.R.T 2Fast4Race Centro

Zo hier de beloofde update,
Wat ik al eerder zij heb ik Donderdag mijn spullen van de coater terug gehad:)
tevens ben ik ook al voor een deel aan het opbouwen geweest8)

Hier de foto's want daar gaat het immers om hea<]

IMG_0564.jpg

Het geheel

IMG_0589.jpg

Ophanging Malossi DigiTronic

IMG_0568-1.jpg

Het 2Fast4Race Blokje

IMG_0569.jpg

2Fast Krachtbron

IMG_0576.jpg

De 10'' velg

De kleur is wit geworden maar dan met metallic er door, dit is deels terug te zien op de foto's

Dat was em weer
oooiii-:-

Ziet er goed uit. ;)

Moet ik wel zeggen dat het frame hier en daar volgens mij een hoog "bakken en braden" gehalte heeft.

Ben benieuwd hoe dit vooruit gaat komen! Ben het wel met John eens, dat laswerk lijkt gewoon nergens op. Coating met die metalic ziet er goed uit *D

Damn erg netjes hoor, ziet er goed uit 8) waarom het halve blok in t plastic? tegen t stof?

en waarom de verzwaringsplaat @ de rotor? *edit: ik zie een std waterpomp liggen :)

Ziet er goed uit. ;)

Moet ik wel zeggen dat het frame hier en daar volgens mij een hoog "bakken en braden" gehalte heeft.

Dank voor je reactie,
betreft het frame daar kan ik weinig aan doen want dit heb ik zo gekocht van de Tom, tevens is het ook al een best oud frame dus erg veel verwachten kun je er ook niet van mja het is wel mooi licht enzo en ideaal voor het sprinten en dat telt ook tog?

ziet er licht uit , zal op jubbega gaan branden!

vel suc6:)
Dat hoop ik ook man!-:-

Wat er geschreven staat klopt niet helemaal. Hij had goed 24,5 geblokkeerd en 25,5 op rollen...
24.5? dit heb ik niet voorbij zien komen met het banken bij jou hoor mja er zit wel een redelijk vermogen in ja:Z.
Je mag me we ff grafieken posten op mn mail van beide soorten testruns als je wil...

Damn erg netjes hoor, ziet er goed uit 8) waarom het halve blok in t plastic? tegen t stof?
Thnx man,
Voor eventuele stof en beschadigingen tijdens het opbouwen, je weet maar nooi hehex|

en waarom de verzwaringsplaat @ de rotor? *edit: ik zie een std waterpomp liggen :)
Snd waterpomp wordt niet gemonteerd hoor daar hebben we een Boschpompje voor en de verzwaringsplaat is idd voor enige vermogens winst.

Kees die plaat kan btw ook vermogenswinst geven, Marco's heeft wel eens verschillen getest.
Maar idd mooi vermogen!
Helemaal mee eens
Bedankt voor je reactie trouwens:)

Gaaf project, alleen waarom de keuze van de " zware " Kiesler velg op een sprintframe?
Zwaar ben ik niet met je eens, dat 'zware' kan ook enkele wielspin voorkomen en jah het oog wil ook wel eens wat he

vind je kiesler velg wel erg mooi staan en het gewicht kan inderdaad ook voordelen hebben TTE-sprinter reed ook wel met gewone 13inch achtervelg en ik ga het ook doen *D

lichter is niet altijd beter dat zie je wel aan de platen die ze op de rotor monteren voor extra gewicht, het kan beter zijn voor het opbouwen van je vermogenslijn maar dat zal iedereen toch individueel moeten testen... [aantal cc's is ook van invloed voor het effect van deze gewichtplaatsjes]

vind je kiesler velg wel erg mooi staan en het gewicht kan inderdaad ook voordelen hebben TTE-sprinter reed ook wel met gewone 13inch achtervelg en ik ga het ook doen *D

lichter is niet altijd beter dat zie je wel aan de platen die ze op de rotor monteren voor extra gewicht, het kan beter zijn voor het opbouwen van je vermogenslijn maar dat zal iedereen toch individueel moeten testen... [aantal cc's is ook van invloed voor het effect van deze gewichtplaatsjes]

12 inch :W:W

Jij snapt wat ik bedoel, wat betreft de velg is het natuurlijk niet gelijk gezegt dat dit daadwerkelijk in mijn voordeel zal werken want het kan ook mindervermogen geven omdat er weer meer belasting op de vertanding komt.
Maar bedankt voor je positieve reactie

het is natuurlijk een dikke score laat dat duidelijk zijn:W

erg vet om met de centro te rijden, blijft hij ook camo kleur?

Thnx voor je reactie, ik weet nog niet of ik met kappen ga rijden als ik wel met kappen ga rijden dan zal dit natuurlijk een nieuw lak laagje krijgen maar wat voor kleur weet ik niet

het is toch altijd een kwestie van testen op de bank en op de weg :) succes ermee maar ik ben er niet bang voor ziet er allemaal netjes uit...

ga je nog wel naar meppel om te kijken ondanks dat je niet bent ingeschreven?

Back