John
New guy in town...
Maar daar pas je dan ook je frame op aan Als je slip in je vario hebt zul je ook niet veel vermogen hebben omdat dat dan alleen maar vermogen kost..
Op de bank heb je in mijn ogen minder last van slip als op straat.
Maar daar pas je dan ook je frame op aan Als je slip in je vario hebt zul je ook niet veel vermogen hebben omdat dat dan alleen maar vermogen kost..
vanwaar het kleine verschil tussen geblokkeerd en ongeblokkeerd?
ziet er erg netjes uit, velgje zien er lkkr uit.
Ziet er goed uit.
Moet ik wel zeggen dat het frame hier en daar volgens mij een hoog "bakken en braden" gehalte heeft.
Dat hoop ik ook man!-:-ziet er licht uit , zal op jubbega gaan branden!
vel suc6
24.5? dit heb ik niet voorbij zien komen met het banken bij jou hoor mja er zit wel een redelijk vermogen in ja:Z.Wat er geschreven staat klopt niet helemaal. Hij had goed 24,5 geblokkeerd en 25,5 op rollen...
Snd waterpomp wordt niet gemonteerd hoor daar hebben we een Boschpompje voor en de verzwaringsplaat is idd voor enige vermogens winst.Damn erg netjes hoor, ziet er goed uit 8) waarom het halve blok in t plastic? tegen t stof?
Thnx man,
Voor eventuele stof en beschadigingen tijdens het opbouwen, je weet maar nooi hehex|
en waarom de verzwaringsplaat @ de rotor? *edit: ik zie een std waterpomp liggen
Helemaal mee eensKees die plaat kan btw ook vermogenswinst geven, Marco's heeft wel eens verschillen getest.
Maar idd mooi vermogen!
Zwaar ben ik niet met je eens, dat 'zware' kan ook enkele wielspin voorkomen en jah het oog wil ook wel eens wat heGaaf project, alleen waarom de keuze van de " zware " Kiesler velg op een sprintframe?
Wat er geschreven staat klopt niet helemaal. Hij had goed 24,5 geblokkeerd en 25,5 op rollen...
vind je kiesler velg wel erg mooi staan en het gewicht kan inderdaad ook voordelen hebben TTE-sprinter reed ook wel met gewone 13inch achtervelg en ik ga het ook doen *D
lichter is niet altijd beter dat zie je wel aan de platen die ze op de rotor monteren voor extra gewicht, het kan beter zijn voor het opbouwen van je vermogenslijn maar dat zal iedereen toch individueel moeten testen... [aantal cc's is ook van invloed voor het effect van deze gewichtplaatsjes]
vind je kiesler velg wel erg mooi staan en het gewicht kan inderdaad ook voordelen hebben TTE-sprinter reed ook wel met gewone 13inch achtervelg en ik ga het ook doen *D
lichter is niet altijd beter dat zie je wel aan de platen die ze op de rotor monteren voor extra gewicht, het kan beter zijn voor het opbouwen van je vermogenslijn maar dat zal iedereen toch individueel moeten testen... [aantal cc's is ook van invloed voor het effect van deze gewichtplaatsjes]
het is natuurlijk een dikke score laat dat duidelijk zijn:W
erg vet om met de centro te rijden, blijft hij ook camo kleur?