HT-2009
Banned
ok is goed.
whahah.
maar om even terug te komen op pronk, ik heb nooit gezegd, dat we 10mm ophogen mijn visie is, een crosszuiger te gebruiken en een 5mm plaat, maar goed.
als je het afrond kom je dus op 1,6 uit, daar doelde ik op
de timingen pas ik weer aan, zodat alles klopt.
en uit meetresultaten van blokken met veel veel vermogen en een slag van 39,3 blijkt een 90mm, met de nodige aanpassingen WEL te werken, misschien verkeerd getest, ATHANS mijn inziens niet.
ik vind wel daarentegen, dat je neit een 90mm ZONDER aanpassingen vergelijkt met een 85mm of 80mm.
dat is hetzelfde als een andere pijp testen terwijl het met een andere setup WEL kan presteren.
het is een totaalplaatje
no hard feelings, maar ik heb meetresultaten gezien en uiteindelijk kwam er in totaal bij alle racers WEl een vermogenstoename uit, en ook de band was breed!
vandaar dat ik achter het standpunt blijf staan.
whahah.
maar om even terug te komen op pronk, ik heb nooit gezegd, dat we 10mm ophogen mijn visie is, een crosszuiger te gebruiken en een 5mm plaat, maar goed.
als je het afrond kom je dus op 1,6 uit, daar doelde ik op
de timingen pas ik weer aan, zodat alles klopt.
en uit meetresultaten van blokken met veel veel vermogen en een slag van 39,3 blijkt een 90mm, met de nodige aanpassingen WEL te werken, misschien verkeerd getest, ATHANS mijn inziens niet.
ik vind wel daarentegen, dat je neit een 90mm ZONDER aanpassingen vergelijkt met een 85mm of 80mm.
dat is hetzelfde als een andere pijp testen terwijl het met een andere setup WEL kan presteren.
het is een totaalplaatje
no hard feelings, maar ik heb meetresultaten gezien en uiteindelijk kwam er in totaal bij alle racers WEl een vermogenstoename uit, en ook de band was breed!
vandaar dat ik achter het standpunt blijf staan.