80 of 85mm drijfstang

tupac_shakur121

tha P*I*M*P*
ey ik heb vandaag me carters uitelkaar gehaalt en nou vraag ik me af hoe kan ik zien of ik een 80 of 85mm drijfstang heb,van waar tot waar moet ik meten? en ja het is een malossi krukas
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by JohnB
van hart tot hart meten.
Maar ga dr maar vanuit dat t een 80mm drijfstang is
hoezo moet ik er nou weer vanuit gaan dat het een 80mm is. volgens jarno's part service heb ik ook een speed cilinder dus dan zou het wel een 85 moeten zijn maar toch ff voor de zekerheid opmeten
 
Originally posted by Mike@HSC
toch niet zo makkelijk he reloaded ;) speed rep heb je geen 85mm voor nodig..

Nee echt?! :rolleyes:

Dat wist ik wel , ik dacht er later ineens aan dat die ook een losse binnekop heeft dus dan weet je nog steeds niet welke krukas hij heeft , meet je drijfstang nou gewoon eens op.
 
ja dat snapte ik dus ook al niet.. hoe kan je niet weten welke krukas er in je blok zit? als die er niet inzat toen je hem kocht..

ik bedoel als je een blok van iemand koopt met een malossi as, en je het dan wilt checken, ok dan snap ik het, maar vind dit een apart geval..
 
Originally posted by Rutger
Op zijn scooterbase staat speed replica.. Dus zal wel 80mm as zijn;)

Als ik het goed begrijp d8 ie eerst altijd dat ie een speed replica had, maar weet ie het nu niet meer zeker en wil hij dus zijn drijfstang meten om zeker te weten welke cil. het nu is ! ???
 
Back
Top