80 of 85mm drijfstang

Originally posted by Aprillia^sr
Als ik het goed begrijp d8 ie eerst altijd dat ie een speed replica had, maar weet ie het nu niet meer zeker en wil hij dus zijn drijfstang meten om zeker te weten welke cil. het nu is ! ???
nee ik heb een blok van iemand over gekocht die zei alleen dat er een mhr cilinder op zat en ik vond het allang goed voor die prijs.
na wat verder tekijken blijkt dat die cilinder vast gelopen is en nu wil ik gewoon weten of ik speed replica of echte speed moet kopen
 
Wat heb je precies zelf gemeten en van waar tot waar ?

Ik heb wel mina krukas, maar volgens mij is deze toch een 80mm as. (Hart op hart gemeten zit ik in ieder geval wel op +/- 80 mm grofweg gemeten)

Als ik de gehele lengte van de drijfstang meet (dus beide buitenzijdes) dan kom ik op 104 mm dus voor een 85 mm stang zou dat op ongeveer 109 mm moeten zitten.

Is wel een doppler as, maar zoveel zou het niet moeten schelen
 
Last edited:
Aan het hemd te zien is het een speed-r.

Bij een speed zit er aan de onderkant ook een "ophoog" plaatje van 5 mm. Daar zie je ook de gietsels van.
 
maar jullie weten dus 100% zeker dat het een speed replica is? dat betekend dus ook dat ik een 80mm drijfstang heb. hoe zou ik het dan kunnen oplossen als ik toch een echte speed neem maar niet van krukas wil veranderen. een cross zuiger toch of niet?
 
idd, maar de kosten van die as alleen + het erin laten persen zullen ws rondom hetzelfde bedrag uitkomen als een nieuwe RHQ 85. die zou ik dan maar aanschaffen aangezien je dan je huidige krukas ook nog kan verkopen.

chris
 
85 mm malossi drijfstang kopen en laten persen koste hierzo 100 euro, en ik denk niet dat je daar een krukas voor vind als je toch al een goedkope hebt gekocht :)
 
Staaat er MHR replica op die cylinder?Dan is het speed r.Als er alleen MHR staat is het de speed.

Zag op de fotos dat er geen MHR replica op staat dus het is een speed.
 
Originally posted by wiwirast
Staaat er MHR replica op die cylinder?Dan is het speed r.Als er alleen MHR staat is het de speed.

Zag op de fotos dat er geen MHR replica op staat dus het is een speed.

:|

Ga buiten spelen man, op de speed replica staat ook gewoon MHR.
 
Originally posted by tupac_shakur121
maar kan toch ook met een cross zuiger of niet?

niemand reageerd. Ik geloof dat dat kan.

Runner reloaded reed ook met een speed met cross zuiger geloof ik.

RUNNER RELOADED! reageer ff :D :*
 
Back
Top