MHR krukas met titanium drijfstang

Aerox Evolution

Hardcore 4 Life
ik vroeg me af wat nu precies het verschil/voordeel van de titanium drijfstang is op die dure assen

is het de extra 400 euro waard? of is het geldklopperij?

en zijn er 85mm titanium krukassen voor mina?

heb de search al gebruikt :)
 
Advertisement - register to remove this

het is in feite geldklopperij. het is wel beter, titanium is sterk en licht maar 400€ extra is TE veel vind ik.
 
Originally posted by Mayx
het is in feite geldklopperij. het is wel beter, titanium is sterk en licht maar 400€ extra is TE veel vind ik.

zoiets dacht ik ook...

maar zitten er verder nog voordelen aan? heb iets gehoord dat het gladder is, met mengseldoorstroming enzo, of is dit nihil?

en is er ook een 85mm versie @ mina?
 
Wat ik je kan vertellen is dat de as in totaal zwaarder is. De drijfstang zelf is lichter. Of het beter is, dat blijft de vraag :)
 
Ik zat laatst is te kijken op scootparts, wil miss na me examens is een andere cilinder erop doen. Dus ik ging ff kijken voor de grap voor een RHQ krukas (die was er dus niet voor morini). Nou was ik aant scrollen en viel me oog op een wel heeeeeel prijzig asje :S

53-9703 Krukas Malossi MHR Team

Pen 12mm, voor Team Speed cilinder vanaf 2000.
Past op oa: alle Piaggio motoren.
Let op: Gratis bezorgd in NL.

€ 619,95

Is hij nou zo duur omdat het voor een Speed is??? Of is dit ook geldklopperij???
 
Die as is zo duur omdat daar dus de titanium drijfstang in zit. Als je een goedkopere as wilt moet je voor de team '99 of een RHQ met 85mm drijfstang gaan.
 
Voor zover ik weet wel. Zichtbaar verschil is voor zover ik weet dat de team '99 as een opvulling heeft van kurk in de wangen. Dat heeft een RHQ zowieso niet voor zover ik weet.
 
Tegenwoordig staan er nog maar 2 assen in het Malossi boek voor Pia. met een drijfstang van 85mm.

Krukas MHR RHQ pen 12 drijfstang 85mm Gilera...... enz.
Die kost adviesverkoop: 437,68
Met forumkorting: 306,38
Dat lijkt mij gewoon de team '99 as, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Verder staat er nog de MHR Team blabla, die is 2x zo duur en dus de uitvoering met titanium drijfstang.
Een normale RHQ voor Pia. met 80mm drijfstang kost adviesverkoop: 269,42 dus ik denk dat de nieuwe "RHQ" met 85mm drijfstang de oude team '99 krukas is gezien het prijsverschil.
 
dat is ff jammer , voor mina bestaat er namelijk wel een rhq met 85mm , op fast-parts dacht ik voor 175 oid :?
 
Dat klopt. Voor mina bestaat het wel. Daarentegen heb je voor mina geen team '99 krukas. Dus moet je kiezen tussen de RHQ 85mm of de team2000 met titanium drijstang die 4x zo duur is ofzo.
 
Back
Top