50 evo + shot Powerband

ApriliaFreak

Rijd nu Auto!:)
Hoeveel toeren moet een standaart 50 evo + shot ongeveer gaan draaien.

hij draait nu iets over de 11k maar ik vind hem gewoon niet echt snel ofzo. voor 50 evo gaat ie langzaam voor mijn gevoel. loopt opzich wel goed maar gewoon langzaam:?

verdere setup:
12mm (19 besteld:p )
evo vario
2g koppeling
88 sproeier
3,6 gram rollen
witte malossi drukveer

Wie kan mij een beetje verder helpen? ik heb totaal geen ervaring met 50 evo. hij word waarschijnlijk nog wel getuned.
tis trouwens op een aerox
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Doe maar een rode malossi drukveer...
En klungel dan nog ff wat met je rollen.
Die 19 mm zal een hele vooruitgang zijn en probeer wat anders dan die shot te regelen...het kan wel, maar is niet optimaal.
 
Originally posted by DNA-Menno
Doe maar een rode malossi drukveer...
En klungel dan nog ff wat met je rollen.
Die 19 mm zal een hele vooruitgang zijn en probeer wat anders dan die shot te regelen...het kan wel, maar is niet optimaal.
shot zal opzich wel goed zijn. kamaraad van mij haalde met zijn shot met evo50 getuned rond de 12 pk, en met een yas R 9:|
en rode veer lijkt me wel erg sterk geel was al te sterk
 
Originally posted by DNA-Menno
Ik rijd met std cilinder @ minarelli en gebruik malossi rood.
12 PK lijkt me een beetje te veel van het goede..
heb je 100 mina ofzo :P en 12pk is wel haalbaar, ik heb de uitdraai gezien
 
Originally posted by ApriliaFreak
shot zal opzich wel goed zijn. kamaraad van mij haalde met zijn shot met evo50 getuned rond de 12 pk, en met een yas R 9:|
en rode veer lijkt me wel erg sterk geel was al te sterk

Ik heb Nardo/shot op evo 50 gehad en draaide ongeveer 12,5k, had rode malossi drukveer erin. Nog niet goed afgesteld maar had wel autowheellie. Dit alles met 17,5 carb
 
Originally posted by Beta Man