5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
het gaat om het feit dat ik naast hem stond en ik bleef stil staan omdat ik d8 dat het valse start was, ik was er echt van overtuigd. Naja hier is me gelijk dus daar ging het om.;)

Dit was ik. zoals je ziet ik was verbaast dat er geen rood licht gign branden;)

141-1115388630.jpg

rafffffa said:
zeik niet zo doe je et tog zelf ook volgende x boeieeeeee hij is gewoon sneller alleen vind nep dat ie met zo een cilinder rijd iedereen wil snelste zijn met normale70&80 cilinders niet met crosser cilinder
Van Schie kiest niet voor de makkelijkste oplossing... Zij kiezen materiaal waarmee ze denken (en kunnen) winnen. Wat aangaande de kerstboom. Ik vind dat ding eigenlijk ook niet echt zuiver. Zodra het oranje licht gedooft is hoor je te vertrekken. Een zuivere afstelling zal volgens mij echter wel voor aanzienlijk meer valse starten zorgen.

we kunnen hoog of laag springen hij is gewoon eerste, en daar kunnen we niks meer aan doen :X

@Remon vind het een mooi apparaat dat ding van jou :*

Remon ik heb jou echt helemaal niet gezien op Jubbega... maargoed, volgende keer beter..

Dat foutje in het startsysteem was mij ook al direct opgevallen, net voordat ie op groen gaat was van schie weg, hij telt misschien mee met het licht ofzo, en echt het moment dat het licht van oranje naar groen wil start hij.

hoe haalt ie zen vorwiel omhog dan, tilt ie zelf een beetje, of maakt ie gewoon een kleine wheelie? op die foto is ie niet erg van de grond toch x| , en tja te vroeg of niet, hij pakt et gewon slim aan :#

Idd, creatief omgaan met het startsysteem heet dat. Het systeem was voor iedereen gelijk of het nou wel of niet bij een oranje lamp een valse start had.
Alleen van Schie heeft al 300x bij deze lampen gestaan en een start gemaakt terwijl de meesten van jullie het voor de 1ste keer meemaakten.

Ik weet wel dat van schie moeilijk te kloppen is.
Het lijkt haast onmogelijk.
Ook ivm de organisatie die zijn ballen likt.

we moeten afwachten wat ie in damwoude rijdt :) ,het zou moeilijk worden om zo iemand te verslaan.
En idd wat mol zegt, die lui oefenen zo vaak daarop :) :+

rs-ruud said:
hoe haalt ie zen vorwiel omhog dan, tilt ie zelf een beetje, of maakt ie gewoon een kleine wheelie? op die foto is ie niet erg van de grond toch x| , en tja te vroeg of niet, hij pakt et gewon slim aan :#

Het werkt juist precies andersom. Als beide beamers zijn onderbroken branden de "prestage" en "stage" lampen. Zodra de onderbreking wegvalt (wanneer je vertrekt dus), en het groene licht nog niet brandt moet de rode gaan branden.
Dit was dus duidelijk niet het geval, en ik heb het bij meerdere rijders zien gebeuren niet alleen v. Schie.

Beetje jammer, heb je een systeem dat op de duizendste seconde tijd registreert, deugt er niets van de start. :S
Dan kun je de geregistreerde tijden alsnog met een korrel zout nemen.

Last edited:
rs-ruud said:

Of je nu het voorwiel over de beamer heen tilt, of dat je gewoon wegrijdt, dat maakt voor het systeem niet uit, het signaal is niet meer onderbroken.

Dus het is gewoon gelul dat van Schie vals speelt, hij heeft gewoon erg veel ervaring met starten en weet wanneer je gas kan geven, ik start tegewoordig ook redelijk omdat ik al een paar jaar meedoe, maar als je de meeste zag starten..... :L

ABT said:
Of je nu het voorwiel over de beamer heen tilt, of dat je gewoon wegrijdt, dat maakt voor het systeem niet uit, het signaal is niet meer onderbroken.

Dus het is gewoon gelul dat van Schie vals speelt, hij heeft gewoon erg veel ervaring met starten en weet wanneer je gas kan geven, ik start tegewoordig ook redelijk omdat ik al een paar jaar meedoe, maar als je de meeste zag starten..... :L

Er wordt gewoon gestart met oranje licht.. Dat heeft weinig met ervaring te maken. Je moet gewoon weten dat als je het oranje licht ziet je al gas kunt geven..

En dat kom je te weten door voordat je zelf moet rijden gewoon lekker even bij de concurentie te gaan kijken voor je zelf aan de beurt bent :)

Enrico@Sprinter said:
Er wordt gewoon gestart met oranje licht.. Dat heeft weinig met ervaring te maken. Je moet gewoon weten dat als je het oranje licht ziet je al gas kunt geven..

Weten wanneer je gas kan geven kan je alleen maar uit ervaring doen, je hebt ook nog zoiets als een persoonlijke reactietijd :)

Mol said:
En dat kom je te weten door voordat je zelf moet rijden gewoon lekker even bij de concurentie te gaan kijken voor je zelf aan de buurt bent :)

Dan zie je meestal hoe het niet moet :+

Status
Not open for further replies.
Back