5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
Joël said:
In Jubbega maken ze gebruik van de "Pro Start" instelling, normaal gesproken alleen toegepast in de hoogste klassen bij DragRacing. Dus waarom ze dat doen bij een brommersprint? Ik weet het niet.

De "Staggered Start" is vele malen beter geschikt, en gelukkig kunnen we bij de ST.net sprints wel met deze instelling sprinten.

Dat maakt toch niks uit? Ik bedoel als nou de 3 gele lampen tegelijk branden of 0.5 sec na elkaar.......ik zie het verschil niet. De tijd begint toch gewoon te lopen op groen.

Is er bij jullie ooit wel eens iets goed???Er is altijd wel wat mis met degene die wint....Waarom is dat toch in mijn ogen is het gewoon jaloezie of slecht tegen je verlies kunnen.Nu kan je mij gaan bombarderen met hatelijke antwoorden enz. maar ik vroeg het me gewoon eens af.Want iedereen start er met hetzelfde systeem en denk je dat Johan de enige is die het systeem door en door kent?Lijkt mij niet.Maarja verder geen foute bedoelingen tegen mensen persoonlijk maar ik vind het jammer dat dit steeds gebeurt.

Al met al vond ik Jubbega ook niet echt geslaagd iedereen loopt er met zo een ubertuner gezicht,vind ik persoonlijk ook weer jammer maja ik weet het het is een wedstrijd maar je kan ook wel normaal doen lijkt me.

[5th] klaas said:
Is er bij jullie ooit wel eens iets goed???Er is altijd wel wat mis met degene die wint....Waarom is dat toch in mijn ogen is het gewoon jaloezie of slecht tegen je verlies kunnen.Nu kan je mij gaan bombarderen met hatelijke antwoorden enz. maar ik vroeg het me gewoon eens af.Want iedereen start er met hetzelfde systeem en denk je dat Johan de enige is die het systeem door en door kent?Lijkt mij niet.Maarja verder geen foute bedoelingen tegen mensen persoonlijk maar ik vind het jammer dat dit steeds gebeurt.

Al met al vond ik Jubbega ook niet echt geslaagd iedereen loopt er met zo een ubertuner gezicht,vind ik persoonlijk ook weer jammer maja ik weet het het is een wedstrijd maar je kan ook wel normaal doen lijkt me.

Je hebt iets verkeerd begrepen denk ik...

Met van Schie is niets mis, hij heeft een prima prestatie geleverd door voordeel te halen uit de gebrekkigheid van het systeem. Improviseren zullen we maar zeggen. Zijn eerste plaats is dan ook wel verdiend.

ik snap het punt niet:S
iedereen heeft tog met het zelfde start systeem gereden nou dan heb je er een paar tussen zitten die het start systeem al snappen en ook al mee geoefend hebben etc die hebben dan een voordeel
van schie die doet al jaren mee en al jaren hebben ze dat start systeem dus die weet gewoon de kneepjes ervan
de kansen blijven voor iedereen verder gelijk en tjah tegen van schie kan je nu eenmaal niet zo snel op dus vind het een beetje gezeur over valsspelen :L

die van st.net gaan de lampen 1 voor 1 branden en dan op het laatst groen
en bij die van ribbens is het eerst

Als bij beide rijders de pre-stage en stage lampen branden, zullen na 1 seconde de gele lampen voor een ½ seconde oplichten en je vertrekt als groen gaat branden.
http://www.ribbens.tk/

sstuning said:
die doorschakeling van die link werkt niet ga gewoon ff naar freewebs.com en maak daar een acaunt aan daar kan je 50mb uploaden.En die blijft ook altijd staan.
als je effe had gelezen had hij al vermeld dat et filmpje 93 mb ofzo was :)

adioz

Joël said:
Je hebt iets verkeerd begrepen denk ik...

Met van Schie is niets mis, hij heeft een prima prestatie geleverd door voordeel te halen uit de gebrekkigheid van het systeem. Improviseren zullen we maar zeggen. Zijn eerste plaats is dan ook wel verdiend.
Ik heb het ook niet over jou of het startsysteem maar gewoon als er iemand wint die bv. (niet altijd)op het forum zit word hij/zij altijd afgekraakt enz. valse start bla bla bla.Dat vind ik altijd zo jammer.Magoed ik denk dat het gewoon zo hoort ofzo dus het zal altijd wel zo blijven.

roderunner19 said:
die van st.net gaan de lampen 1 voor 1 branden en dan op het laatst groen
en bij die van ribbens is het eerst

Als bij beide rijders de pre-stage en stage lampen branden, zullen na 1 seconde de gele lampen voor een ½ seconde oplichten en je vertrekt als groen gaat branden.
http://www.ribbens.tk/

Lampen branden geen 0.5sec(mss ook wel maar daar gaat het niet om) maar zit 0.5 sec verschil TUSSEN. Als dat nou waar is wat je hier zegt dan maakt het toch geen fuck uit welk start systeem je voor je hebt. Het gaat om het verschil in tijd tussen de lampen geel en groen!!!

edit: lampen branden idd ook 0.5sec

Last edited:
Dat starten is gewwon op gevoel dat kun je of dat kun je niet maar als je goed naar dat blok van van Schie kijkt bestaat dit uit 4 carter delen... (buiten de regels) en 85cc (buiten de regels).... ik hoorde namelijk ook al dat ze voor de sprint protest wilden indienen....

BETA-HGS said:
is die duitse chick (lena) nog gespot of was ze er niet?

Ik heb stiekum ook naar der uit gekeken maar niks gezien van haar.
Bij de stend van de mannen uit vlijmen zaten wel leuke poppetjes binnen :P

heb jammer genoeg alleen geen foto :(

Maar Jubbega was wel leuk. Organisatie was iets minder, maar dat mocht de pret niet drukken. Veel mensen gemeet dus da was wel rlx. Ondanks het koude Friesse weer was het toch wel gezellig.

Tim

KrazieHansie said:
Dat starten is gewwon op gevoel dat kun je of dat kun je niet maar als je goed naar dat blok van van Schie kijkt bestaat dit uit 4 carter delen... (buiten de regels) en 85cc (buiten de regels).... ik hoorde namelijk ook al dat ze voor de sprint protest wilden indienen....

Jou heb ik nodig. kun je ff komen kijken hoe het mengsel in mn carter stroomt, ik ben er nog niet uit of de laatste aanpassingen wel zo zinvol waren..:L
Hoe kun je in Gods naam ZIEN hoeveel cc hij heeft en of zn carter inderdaad uit vier delen bestaat en niet uit vier 2 gegoten/gelaste delen waar de naden nog zichtbaar van zijn? En ja, wil je tegen hem zeggen: we openen je carter ff om het een en t ander te controleren...??

BETA-HGS said:
is die duitse chick (lena) nog gespot of was ze er niet?

ze had geen zin / mogelijkheid om voor jubbega +/- 750 km af te leggen. :P
en geloof dat beide aeroxen nog uit elkaar liggen.

Runner1987 said:
Jou heb ik nodig. kun je ff komen kijken hoe het mengsel in mn carter stroomt, ik ben er nog niet uit of de laatste aanpassingen wel zo zinvol waren..:L
Hoe kun je in Gods naam ZIEN hoeveel cc hij heeft en of zn carter inderdaad uit vier delen bestaat en niet uit vier 2 gegoten/gelaste delen waar de naden nog zichtbaar van zijn? En ja, wil je tegen hem zeggen: we openen je carter ff om het een en t ander te controleren...??

Je kan in ieder geval protest indienen, geld in leggen.
En hem de cilinder laten demonteren, hetzelfde heeft Erwin Bosch aan de eigenaar van de Aerox opgelegd.

Protest = Protest of het nou groot of klein is.

Status
Not open for further replies.
Back