5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
dragsterlover said:
juist dit meisje bedoelde ik, wie o wie heeft haar e mail, pm me maar :* (met bruine jas
-:-

lache, miss was op haar afstappen die dag een goede optie voor je +ralf+ :henko:

filmpje is chill alleen de muziek mocht wat zachter, begint te storen na een tijdje, altijd wat te zeiken die belgen he 8P :D

BurN said:
lache, miss was op haar afstappen die dag een goede optie voor je +ralf+ :henko:

mja z'n vriendin was mee dus dan had ie ff wat klappen kunnen incasseren :+

Ik heb net nog eens goed zitten kijken naar dat filmpje van jur en wat mij opvalt is dat de een start als de ORANJE lampen branden en de ander als de GROENE lamp brand.
Wat is eigenlijk beter?
Je mag toch eigenlijk pas wegrijden als de groene lamp brand,je zou zeggen dat als je wegrijd en de oranje lampen branden dat je een valse start maakt toch of zie ik dit verkeerd?
Op jubbega werd dat niet gezien als valse start:?

X-clusive said:
Ik heb net nog eens goed zitten kijken naar dat filmpje van jur en wat mij opvalt is dat de een start als de ORANJE lampen branden en de ander als de GROENE lamp brand.
Wat is eigenlijk beter?
Je mag toch eigenlijk pas wegrijden als de groene lamp brand,je zou zeggen dat als je wegrijd en de oranje lampen branden dat je een valse start maakt toch of zie ik dit verkeerd?
Op jubbega werd dat niet gezien als valse start:?

jawel hoor bij oranje moet je gas geven en dan ben je net bij groen weg (lees goede start) oranje is valse start hoor :)

Manta said:

vriend bedoel je :P

Manta said:

ssssssst :* :* :* .

Maar @ burn komt next meeting wel ok, btw ben ook in zevenaar geboren +ralf+ +ralf+ +ralf+

(ontopic)

Status
Not open for further replies.
Back