speedsprinter said:filmpje werkt niet bij mij echt leip maja dan alleen die gast met dat puch zadel
sonic tuning said:eej ik zag een gast van brekens coast racing met een camare steeds filmen.
vincent kan jij die flim ofzo niet effe op cd of dvd voor me zetten want volgens mij heeft hij veel beeld materiaal die gast
groeten
RemcoV said:Dude d8 dat het valse start was maar was het niet , dus je run is totaal verziekt ( @ black Bullet )
Ja dat was ik maar er stond een gast verder op de baan die stond te zwaaien... had ik maar gas gehouden klote zooi maarjah 2e run was het ding koud dat was minder want mijn top lag ook telkens op 107.8 op mijn teller en met de tests zat ik telkens op 111 + maarja was mijn eerste keer ook was wel een leuke dag hahaRemcoV said:Dude d8 dat het valse start was maar was het niet , dus je run is totaal verziekt ( @ black Bullet )
dat blokje is nu van mij en ik reed er mee onder een sprintframemhr speed zipje said:waar was xsh eigenlijk met hun '22.2' pk rox... ik vind het allemaal nietszeggend -> 150 meter langs elkaar who care's about bhp if you can't beat the clock