5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
eej ik zag een gast van brekens coast racing met een camare steeds filmen.

vincent kan jij die flim ofzo niet effe op cd of dvd voor me zetten want volgens mij heeft hij veel beeld materiaal die gast

groeten

Dude d8 dat het valse start was maar was het niet , dus je run is totaal verziekt ( @ black Bullet )

sonic tuning said:
eej ik zag een gast van brekens coast racing met een camare steeds filmen.

vincent kan jij die flim ofzo niet effe op cd of dvd voor me zetten want volgens mij heeft hij veel beeld materiaal die gast

groeten

ja zal wel ff vragen maar hij gaat hem eerst bewerken dus als je naar lint komt kan ik hem daar miss geven

RemcoV said:
Dude d8 dat het valse start was maar was het niet , dus je run is totaal verziekt ( @ black Bullet )
Ja dat was ik maar er stond een gast verder op de baan die stond te zwaaien... had ik maar gas gehouden klote zooi maarjah 2e run was het ding koud dat was minder want mijn top lag ook telkens op 107.8 op mijn teller en met de tests zat ik telkens op 111 + maarja was mijn eerste keer ook was wel een leuke dag :P haha

Voor zover alleen maar lof over het filmpje ! dank jullie wel allemaal ! En srry dat niet iedereen er op stond, maja, ik ken ook lang niet iedereen, en ik filmde alleen de scooters die ik vet vond, of kende ;)

Maar alsnog bedankt mensen...

ik ben er zelf helaas niet geweest :( maar als ik dat filmpje zie vond ik het niet ideaal geregeld. de lichten waren maar slecht. je kon idd al met oranje wegsprinten. als ze gewoon eerst 3x oranje en dan 1 x (dubbel) groen doen dat is een stuk duidelijker. dan zit je beetje in ritme met welk de lampen aangaan; resultaat betere start.

jubbega was weer perfecte gelegenheid te zien wie de beste tuner is van nederland :D, in mijn ogen is het altijd al twins geweest en zal dit ook altijd blijve 9||6

waar was xsh eigenlijk met hun '22.2' pk rox... ik vind het allemaal nietszeggend -> 150 meter langs elkaar who care's about bhp if you can't beat the clock :rolleyes:

mhr speed zipje said:
waar was xsh eigenlijk met hun '22.2' pk rox... ik vind het allemaal nietszeggend -> 150 meter langs elkaar who care's about bhp if you can't beat the clock :rolleyes:
dat blokje is nu van mij:) en ik reed er mee onder een sprintframe

Ja me2 alleen denk ik niet dat ik dan weer op jouw filmpje wil zijn met z'n start haha, maar verder is dat filmpie van jaw master lijk.... 7.23sec Wheelie en Wheelspin haha
" It Giet Oan " haha ik zou zeggen tot damwoude mensen thuisbasis :P
...::: JWL TEAM DAMWOUDE :::...
STR 124 JUBBEGA
STR 43 of 59 Damwoude

Status
Not open for further replies.
Back