This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

5 mei Jubbega foto/video en after-talk topic

Status
Not open for further replies.
bij oranje dan duurt het nog 0.5 sec voordat de groen lamp aangaat dacht ik ergens te hebben gelezen dus als jij de oranje lampen aan ziet gaan heb je dus om 0.5 sec
met oranje gas geven dan kan je dus geluk hebben dat je gelijk weg bent als hij op groen gaat maar als je dus iets te snel bent valse start

dan heeft dat dus net een halfe sec ertusse geduurt dus dat je reactie gewoon bijna perfect was dat net het groene oplichte

adioz

Hey

Ik was ook op jubega
ik had dat oranje met zwarte sprintframe, meost 2 keer tegen van schie en ik wist zeker dat ie door oranje weg ging. ik denk dat hij zijn voorwiel voer de streep heen tilt zodat hij weg kan bij oranje. Hier bewijs

W8 ff me host site doed ff vaag zo opgelost. maar goed het is duidelijk te zien dat ie al weg is bij oranje

dat bewijs...
je kan niet rippen van mediaplayer.. ik heb het ook vaak genoeg geprobeerd... :|

maar in iedergeval ik stond 2 keer naast hem ik was er echt van overtuigd dfat ie al weg was bij oranje, nu zie ik dit filmpje. maar goed kan het me ook verbeelden:X.

printscreen gaat niet lukken. in dat filmpje van 10 min ong moet je kijken bij 9 minuten en 22 seconden. dan zet je hem daar op pauze en dan zie je dat hij bij oranje al weg is

Last edited:
viel me op trouwens, valse starten moest iedereen doorrijden.
toen had v. SChie een keer vals, moest hij terug komen @ start x|

Dit is gewoon valse start, bij oranje mag je voorwiel nog niet de lijn paseren, dat is hier duidelijk het geval.

Remon said:
Dit is gewoon valse start, bij oranje mag je voorwiel nog niet de lijn paseren, dat is hier duidelijk het geval.

uiteraad duidelijk..heb je goed gezien maarjaa daar heeft ook weer paar tiende seconde mee gewonnen wat eigenlijk niet echt eerlijk is.

Knapuh , het is duidelijk te zien dat hij al voor het groene licht in beweging was.
Dat wil niet zeggen dat hij een manier heeft gevonden om het systeem te omzeilen... want dat kan gewoon niet.

Het is dus gewoon een feit dat het systeem niet deugde.

Ik zag er meerdere zo weg gaan. Ik had het bij me zelf ook door in de 1e heat. Ik ging zeker weten te vroeg weg... maar had geen valse start.
De jongen die naast mij stond ging NOG eerder weg in de 2e heat... en die had wel een valse start.

Maargoed , lekker boeiend... Ik maak me er verder niet druk om aangezien ik niet verloren heb op honderdsten van een seconde.
Maar duidelijk is het wel

lol

zeik niet zo doe je et tog zelf ook volgende x boeieeeeee hij is gewoon sneller alleen vind nep dat ie met zo een cilinder rijd iedereen wil snelste zijn met normale70&80 cilinders niet met crosser cilinder

rafffffa said:
zeik niet zo doe je et tog zelf ook volgende x boeieeeeee hij is gewoon sneller alleen vind nep dat ie met zo een cilinder rijd iedereen wil snelste zijn met normale70&80 cilinders niet met crosser cilinder

Gebruik anders even leestekens

edit : en ja he... we gaan ff een jaar wachten om het nog 2x opnieuw te proberen.
ah joh... we wachten wel tot volgend jaar 8P

Last edited:
Status
Not open for further replies.