daar heb ik rekening mee gehoudenJusSeb said:Vergis je niet in de tijden, je rijdt niet zomaar onder de 8 seconden.
Als je thuis meet, is het allemaal leuk en aardig maar het gaat er op zo'n sprint gewoon heel anders aan toe.
sprintfreakz said:als het regend kun je wel ophouden.... dan is het 100m driften, flinke jongen die zn gas 150m open houdt........
Project RR2 said:daar heb ik rekening mee gehoudenmaar dan nog ik hóóp op een tijd onder de 8 ik zeg niet dat ik t haal...(met stopwatch 7,6 gereden...)+reactietijd van beide bla bla bla hoop ik 7,9 te halen ofzo en ik denk idd ook dat de snelste tijd neergezet wordt door een 70cc en geen 78cc 2f4r...[/QUOTE]
Ik denk juist dat de 2 fast jongens nog wel is leuk uit de hoek kunnen komen.We zullen het allemaal gaan zien......... +ralf+
Enrico@Sprinter said:Als het regent kom ik niet eens..
JusSeb said:Word niet laag in de 6 gereden. een dikke 6,9 niet meer.
Tevens denk ik niet dat het word gedaan door die 2F4R kitjes.
Aprilia_area 51 said:Ik denk het wel
als er uit zo`n kitje 24/25 pk komt + een leuk framepje, dan zal het zeker niet boven de 7 sec komen
Arno said:Waar slaat dat op? Ideale pk's? Echt een lompe uitspraak...
100 % zeker dat je 25 pk goed op de weg kan zetten als je maar veel test met vertandingen, snaren, poulies etc etc....
Niet alles loopt gelijk vet op de weg als je een dikke score hebt.
Sander said:Een goeie tijd, is afhankelijk van bijvoorbeeld 10 factoren..
Het achterwielvermogen is daar maar 1 van, je kan zelf wel bekijken, welke vele andere factoren ook allemaal erg meetellen
word GVD 5 posts boven je gezegd ofzo :|:|RemcoV said:Entree ..... Dat wilk ook welles weten :W
Is het free of kost het wat?:*
psycho said:-moet je entree betalen(zoja hoeveel)
-Zijn er spullen te koop(t-shirts,stickers,andere dingen)
-Van hoelaat tot hoelaat....