Originally posted by Bart
Hoe breder je poort wordt hoe meer je zuigerveren happen.
hoek kan je trouwens berekenen met sinus, straal is schuine zijde, overstaande zijde is poortbreedte gedeelt door 2. hoek delen door 360 graden en vermenigvuldigen met omtrek en je hebt de HALVE poortbreedte van je poortmap.
(dacht ik)
Of je maakt een tekeningetje in autocad
Originally posted by Boyd
Is er een formule om de breedte hemelsbreed om te rekennen naar de breedte op een poortmap?
Originally posted by Mark@Typhoon
Ok.. veel plezier ermee :?
Die Airsal heeft trouwens hele vage uitlaat poorten..
hebben we het dan over de biblio in delft? ik ben wel lid van de universiteitsbieb namelijk...Originally posted by B-100
hee dat komt goed uit
evert neemt dus asap dat boek voor ons mee
Originally posted by Ray_speedake
Wat is er vaag aan dan?
Is gewoon een vlinderpoort.
Originally posted by Sjoerdyo
Formule heeft Derek, Black_Phoenix dus. Vraag het maar aan hem, ik post hem niet.
En natuurlijk is ookde vorm heel belangrijk. Wat ik niet snap is dat jullie al deze info weer nodig hebben, het is al zo vaak besproken. Op SF.nl weten ze dit allemaal zelfs...
Maja zolang je specifieke vragen stelt hoor je mij niet meer.
Originally posted by malle neo's
Ik denk niet dat derek zomaar onze formules hier zal posten
Originally posted by Mark@Typhoon
Ach als t niet uit vrije wil is dan liever niet he..
Waarom mensen helpen?!?!?
Originally posted by rennerries
het gaat er niet om dat ie mensen niet wil helpen, maar je gaat toch zoiets niet zomaar overal lopen verspreiden. Twins gaat hier toch ook geen formules ofzo neer zetten. En aangezien derek veel cilinders tuned is dit een groot deel van zijn kostwinning, en het heeft hem natuurlijk ook moeite gekost om dit goed onder de knie te krijgen. Maar misschien als je hem heel lief aankijkt wil ie je @ msn wel iets uitleggen ofzo over het tunen van cilinders.
Dat mensen al moeilijk doen over een formule van uitlaatpoort breedte die zoals hans al zei zelfs op internet te vinden is. |( :|
Er wordt steeds geheimziniger gedaan door een aantal personen, ik vraag me af of ze er dan echt zoveel vanaf weten...
En ik zou nooit mijn cilinder laten tunen door een of ander iemand die zo geheimzinngi doet. Ik wil weten wat er aan wordt gedaan en waarom (daarom tune ik ook mijn eigen zooi, en ik besteed er meer tijd aan dan iemand die hem zal tunen, ander zou diegene een paar euro per uur verdienen, bij een gangbaar tarief voor tuning).
Originally posted by rennerries
Ja dat sommige mensen daar moeilijk over doen dat snap jij dan misschien niet. Sjoerdyo heeft ook die formule en die post hem ook niet. Maargoed tune jij maar lekker je eigen spullen, maar wat jij zegt over minder aandacht enzo is gewoon bullshit. Weet zeker dat derek aan elke cilinder evenveel aandacht besteed, en zijn werk niet afraffeld. Maarja dat kan je geloven of niet, maar kan je vertellen, genoeg tevreden klanten :d.