This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2fast4race Sprintframe.

Totdat het uit elkaar gaat om opgeknapt te worden. :+

Ben het met aantal mensen hier eens. Jammer dat je alles kant en klaar koopt.

Tjah....misschien is hij niet zo geïntereseerd in het opbouwen van scooters en blokjes....maar meer in het rijde ervan
(niet als kritiek bedoel hoor...)

je zou gek zijn als je dit setje nu uit elkaar haald , het scoort fucking hoog nu:S

gezien de tijden @ eindhoof met Ik erop (H)

veel suc6 ermee hoeveel weegt het frame?

@ patje_Apeldoorn: Ach, ik stoor me er niet aan.. Bedankt voor je reactie.

@ Vasco: Ik ook...

@ Titus: :W hehe, idd!

@ Peerde: Dankjewel man!

@ mman: Hehe, volgende update zal de voorvork wel zijn.

@ Niels: Jaja, werk aan de winkel deze winter! Zullen weer veeeel avondjes banken worden ook met de scooters! Zin in!! :W

@ Eric.I: Dankje man!

@ Ramon: Idd, maar als het blok uit elkaar gaat, dan word het natuurlijk gelijk gestraald. Eerst maar eens vlammen en oefenen op dat frame!

@ Huey: Huey! haha, Dankje man! Hoe staat het nu met je rox?

@ Boj: Zeur toch is niet zo vent... :L

@ Sander: Idd, eerst vlammen, maar wat ik al zei, als het uit elkaar gaat dan straal ik het gelijk. Nu zie ik er de noodzaak niet van in.

Ik zal zo nog wat foto's posten...

Last edited:
lekkerrrrrrrrrrr hoor
ziet er super toppie uit man
sprintje trekke binnekort denk ?
ik kom binnekort wel ff langs ff tjekke wat voor bende je daar allmaal heb liggen haha
succes er mee

Heb je in de trein gezeten met dat frame?
Helemaal gek...

Zit idd wel potentie in, maar hij ziet er wel erg gaar uit.
Komt van Titus af heh .

Wel apart eerst naar nico bakker, maar dan toch zelf contact op nemen met iemand anders voor een frame:+

Ziet er goed uit!

@ Daniël: Haha! Binnenkort ff vlammen ja! Jij was ook niet helemaal nuchter meer denks gister?

@ Jordy: Ja, NS Herfsttoer :7 haha, ging met een maatje heen en weer, mooi biertje doen in de trein en daarna de kroeg in, anders had ik het ook niet overleefd! haha.

@ Sibo: Ja, Nico had nog geen prijs-opgave gemaakt ofzo en het zit toch om de hoek voor mij. Maar toen zag ik dat Heiko dat frame aanbood, dusja.. scheelt toch weer in de centen.
Dankje voor je reactie.

Last edited:
Ziet er goed uit! 2fast lijkt me een beetje verwaarloosd (van buiten)
Maar verder ok! mischien staan we volgend seizoen eens naast elkaar...

@ John: Bedankt voor je reactie. Ach, dat is de buitenkant maar... Zal het gepolijste gedeelte eens oppoetsen..
Volgend jaar zeker een sprintje! Gelijkwaardige scooter + Setup.

Oei beter laat je mij rijden met 60kg

Maar ik heb tegen het blok van Titus gereden , die jongen die er toen op reed (ene sander volgens mij?) reed 6.47 heb ik nog een filmpje van zelfs

toen merkte ik het verschil wel die 5 pk's die ik miste :'(

Met 78 kilo word onder de 6,7 rijden wel een aardige klus, hoewel het met dit blok wel kan Ga je motorisch nog dingen wijzigen?

@ Kees: Wie weet. Ik zoek nog wel iemand die een keer wil rijden van ongeveer jou gewicht. (of lichter) Bedankt voor je reactie.

@ Tommy: Nah, geen extreme dingen.. Misschien eens een v-force testen of een andere uitlaat, maar voorlopig ff niet. Bedankt voor je reactie.

@ J-tuning: Frame weegt 4,8 kilo. Maarja, het is iig stevig. Thnx voor je reactie.

@ Vasco: Ja idd.. ben zeer benieuwd naar me tijden. en zeg idd nooit nooit haha.

@ Plantje: Dankje man!

@ John: Ach, dat kleinigheidje hou je. haha, nee dat zal wel wat schelen idd.. maar lang geen 20 kilo. Maar goed, we gaan gewoon een keer sprinten! -:-

Vanavond mini-update. :+