This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2fast4race Sprintframe.

Nog maar even wat foto's dan.

Ohja, totaalgewicht mij + sprinter is 119 Kilo...

En zo zal het erbij staan op Meppel!

Last edited:
Hoeveel weeg jij dan?
Vind totale gewicht nog al veel, op dat totaal gewicht zou ik ook komen op Kees zijn NRG met kappen etc erop.

@ Jordy: Ik weeg 74 en sprinter weegt 45 kilo... Vind het zelf ook een tegenvaller maar daar word nog wel aangewerkt. Hij moet zoiezo onder de 40 kilo komen... Maarja, ik wil nog een ander frame + voorvork, maar dat zit er voor voorlopig even niet in.

@ Maclo: Ja, als je het zo in eerste instantie ziet wel ja. Maar dan is het onmogelijk om er op te rijden en de wielspin walt zo behoorlijk mee.

Ik zie het al, tussen jou en mij zit 19 kilo verschil .
Ik d8 dat jij ook een klein en licht ventje was .

Wat wil je in de toekomst nog meer gaan veranderen dan?

Ziet er nice uit m8!!
Alleen t tankje en filter zijn nou niet echt... :+

Maarja verder netjes man, zie hem wel op meppel!

Succes iig

Ik d8 dat jij ook een klein en licht ventje was

Klein wel licht niet he ouwe dikkerd :*

Ziet er weer goed gaar uit overal roest enzo en met zon remhendel zou ik niet durven rijden +ralf+

Zie je dit weekend sgatje :~ :* :love:

@ Mr_Spirit: Dank voor je reactie!!

@ michielD: Van dit frame zal er vast geen tweede zijn, veel te zwaar.

@ Maikel: Carbonnnnnnnnnn :#:# Alvast thnx voor het lenen voor je carterkap trouwens! :winner:

@ Kees: Dat zal het zijn... Watskeburt me de remhendel dan? Zitten 2 nieuwe op! En zie je idd zaterdag chick! :love:

Oh ja, @ Meppel toch maar met Stage6 luchtfilter...
Ging net even testrijden + bandje warmen. :#

@ Titus: Ja, idd, maarja, met die stage6 zit er wat meer ruimte tussen... Tot zaterdag denks! :#

@ Remco: *Ahum, xenon monteren en vervolgens auto total-loss. Ahum*

:* Sorry, inkoppertje.