This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2fast4race Sprintframe.

Mooie brommer *D

Maar je gaat toch niet besparen op die paar euro en met TTS olie rijden? Zie je de 13e wel!

Ziet er goed uit Don.
ben benieuwd hoe dat staat een paddock @ frame.
Bandje gaat straks op de post

@ Wesley: Haha, Jij snapt hem, zie je volgende week! :*

@ Team-losi: Nee, het ging niet om de euro's maar TTS is gewoon goeie olie.
A474 is alleen wat dikker maar TTS doet zijn werk gewoon goed.

@ Titus: Haha, ja was een duur uurtje dan! Maar ik wil hem 16 maart al rijklaar hebben, dan gaan we met een paar gasten ff oefenen/sprintjes trekken op een locatie waar het gedoogd word! :# Wanneer komen jullie nou es te stappen trouwens? Spreek je @ Meppel wel!

@ John: Ja, opzich ben ik ook wel benieuwd... Uberhaupt of het wel een beetje gaat met zo'n laag frame... Maarja, Iemand moet de eerste zijn!
Ik zie het bandje wel verschijnen!

Thnx voor de reactie's allemaal!

Vette update :7 :#

Bandje gewoon oproken 13de :W

@olie verhaal.. ik rijd gewoon met olie van het lokale pompstation :+
Zolang je verhouding maar goed is smeert het heus wel

olie maakt wel veel uit hoor, ik had eerst ook ff snel olie nodig dus ik naar de bezinepomp hadden ze alleen van die hele goedkope castrol een roder fles en er stond 2t op, ik dacht toen nog olie = olie maar toen alles naar de klote gereden, dus voortaan op tts of mk pro race rijden....

ziet er weer goed uit

als je binnekort dat bandje ga roken dan kom ik wel ff langs met daniel ofzo wil ik wel ff meemaken

spreek je

Blijft een super vet blokje
daar heb ik ook nog heel wat kilometers op gemaakt hier thuis haha

@ Enzo: Nee, ik ga idd op pure TTS rijden. :+

@ Frank: Nouja, niet elke olie is goed, maar TTS is gewoon goed, zelf ook goeie ervaringen mee... Bandje rook ik van de week hier op als we met een groep gaan sprinten. (beetje oefenen) Voor 16 April leg ik die TT92 eromheen.

@ dafighternl: Ja, das ook niet zo snugger.

@ Martijn: 16 Maart ben je er toch ook?

@ Maikel: Haha, Thnq! Spreek je wel weer @ meppel! :#

@ John: Dat is mooi! :W ik zie hem wel verschijnen.

@ Niels: Joo, ben ook wel benieuwd... zie je morgen denks!

@ Iedereen: Bedankt voor de reactie's en zie jullie op Meppel! :W

16 Maart upload ik ook gelijk wel wat filmpjes en HQ (actie)foto's.

Waarom bedank je maik in hemelsnaam dat hij veel kilometers met jou blokje heeft gemaakt 8P!!

voorderest ziet het er goed uit hoor don, ik wil keertje tegen jou reezZen als jet net 20 kilo voedsel op heb , dan gaat het een beeeetje gelijk op

Waarom bedank je maik in hemelsnaam dat hij veel kilometers met jou blokje heeft gemaakt 8P!!

voorderest ziet het er goed uit hoor don, ik wil keertje tegen jou reezZen als jet net 20 kilo voedsel op heb , dan gaat het een beeeetje gelijk op

@ Danny: Lees de eerste zin van Maikel! Die ReezzZ komt wel in orde. Dus ik vreet 40 hamburgers en jij baggert die dinky-toy ff vol @ Meppel?

@ John:

@ Davy: Ik hoop het!

Last edited:
@ Enzo: Nee, ik ga idd op pure TTS rijden. :+

Waarom niet? Rijd ik ook altijd mee..

Allebei hebben ze een blok van weet ik veel hoeveel euro's en dan rijden ze op TTS8P

Beetje smering van hoge kwaliteit met zo'n blok lijkt me wel gewenst:+

Mja is je eigen keuze natuurlijk, ik heb nog wel een nieuw cilindertje liggen anders

We meeten @ Meppel wel ff Don:7