2fast4race Sprintframe.

Allebei hebben ze een blok van weet ik veel hoeveel euro's en dan rijden ze op TTS8P

Beetje smering van hoge kwaliteit met zo'n blok lijkt me wel gewenst:+

Mja is je eigen keuze natuurlijk, ik heb nog wel een nieuw cilindertje liggen anders;)

We meeten @ Meppel wel ff Don:7

Nah goed. Ik weet eigenlijk niet beter dan dat je TTS moet gebruiken...

TTS is meer iets voor grasmaaierts :P Nee zonder dolle... voor mid-range cilinders, tamme 70jes etc. kun je prima TTS gebruiken, echt bij een 2fast of Speed/Evo etc. gebruik ik liever Silkolene Pro 2 of A747.

Toch net even een andere klasse smering, welke je blokje wel verdient :P

@ Enzo: Ik zal de overstap naar Silkolene Pro 2 maken, maat toch blijf met de gedachte ik in me achterhoofd zitten dat TTS ook gewoon goed is. Maar ik respecteer je advies uiteraard. :) En idd, we meeten @ Meppel wel ffies! :#

@ Kees: True, True.... :P

@ DJ: Haha, blokje verdiend idd wel wat klasse smering na al dat hard ploegen! :D:P

@ Sandor: Ja, tis geen quad. :P

@ Servien: Ben bang dat ik die overstap maar moet maken dan... :D Je hoort nog van me, en anders spreek ik je op Meppel wel! :W

@ Jim: Update jij je sprintert nou maar eens! :P Zie je morgen weer, Tjoener! :)

@ Keessjaah: Velgen zijn wel "klaar" maar nog niet zoals ik het hebben wil.... Ze zijn nu snel zwart gespoten omdat ik ze vanmiddag heb gestraald.. (om roest te voorkomen dus.) Maar ik hoop voor Meppel nog de randjes te kunnen afdraaien... en zoiezo komt de TT92 band er dan omheen want vanavond heb ik bij de Jager de goedkope band erom heen gelegd. :)

@ Iedereen: Thnx voor de reactie's!! :)

Mini Update (Zit toch op de frituur te wachten, goddelijk na het zuupen!:~)

bestelling van Euroscooters binnen en het bandje van John ontvangen.

Toen mijn velgen gestraald.

(Zie ze boven liggen op de plank)

Vervolgens even een kleurtje gegeven en daarna ff snel naar de Jager gereden om de bandjes er om te leggen.

Let trouwens niet op het vast-getapede zadel, dit heb ik express gedaan voor zondag 16 maart. Dan ga ik knallen met het frame en gelijk de zitpositie bepalen. Daarna zal het zadel goed gemonteerd worden. :)

Verder kan ik niet wachten tot Meppel, Heb echt zin om veel fun te knallen en members te meeten! :) Maar daar heb ik alle goeie hoop in! :W

Greetz!

@ Arno: Opnieuw lasnaden aanbrengen vind ik lelijk. Maar als Jim klaar is met zijn uitlaatberekening zal er waarschijnlijk een opmaat pijp worden gelast voor mijn blokje. :)
Maar misschien komt deze pas halverwege/na dit seizoen hoor. Heb er geen haast mee.

Last edited:
@ Arno: Opnieuw lasnaden aanbrengen vind ik lelijk. Maar als Jim klaar is met zijn uitlaatberekening zal er waarschijnlijk een opmaat pijp worden gelast voor mijn blokje. :)
Maar misschien komt deze pas halverwege/na dit seizoen hoor. Heb er geen haast mee.

Idd geen haast.
Maar het schiet wel aardig op :7

Spreek je straks wel !

@ Firefox_16: Dankje! :# En idd, Tot de 13e! :)

@ tomkk: Ja, ik vind het opzich ook wel leuk staan, denk dat ik het frame zelf ook mat-zwart maak. :)

@ Kees: :#:#

@ Jim: Alle tiet...

@ Jorn: Thnx Jorn, Meet je op Meppel wel! En veel succes met jou blokje nog man! :)

@ Delano: Ja, Neem je Phantom ook mee. :) Kan je ook mooi een beetje oefenen! :) Maar we bellen nog wel voor die tijd!

@ Iedereen: Thnx voor de reacties!

@ Daniël: Nee, je kan niet meerijden, onze auto + aanhanger zit vol...
Maar je heb je rijbewijs toch gehaald? :P En binnenkort gaan we wel weer ff beunen idd! :#

Back