This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

2fast4race Sprintframe.

Het zou helemaal geweldig zijn al red don dat

maar hij weet ook dondersgoed dat hij eerst maar 6,7 moet gaan rijden, dat is zn doel

ik heb die 6,25 meer voor de grap neergezet.

maar wie weet hea

Het zou helemaal geweldig zijn al red don dat

maar hij weet ook dondersgoed dat hij eerst maar 6,7 moet gaan rijden, dat is zn doel

ik heb die 6,25 meer voor de grap neergezet.

maar wie weet hea

Er is afgelopen jaar ook 1 keer een 6.25 gereden en meteen denkt iedereen dat doe ik komend jaar ook even als ik dezelfde spullen heb als diegene.

Succes ermee dan, er komt heel wat meer bij kijken als een 90cc + nos + alu frame

Maar je bent iig op de goede weg Succes ermee.

AAAAAAAAARRRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHH

Dat gebitch telkens op me page!!!

Ik heb nooit gezegd dat mijn doel 6,25 is, alleen Niels heeft het met een sarcastische/lollige bedoeling neergezet. Krijg ik gelijk weer te horen dat we er te makkelijk over denken. 8P

Dus daarom nog 1 keer duidelijk:

Ik wil gewoon zo snel mogelijke tijden rijden met de spullen die ik heb.

@ Kees: :#

@ Sander: Nja, mijn leven gaat verder dan een scootersprint, weet niet hoe het bij jou zit? :+

@ Plantje: Jij snap hem, aan dat gebitch van sander heb ik idd niks... En ik kan idd niet wachten om hem goed te zien vlammen. :#

@ Rene: Ik ga ook geen 6,25 rijden, lees de post hier boven.

@ Bjorn: Nja, Frame is idd niet de lichtste, 6 KG op dit moment. maar ik ga de boormachine nog pakken. en stiekem ben ik nog bezig met iets anders maar daarover verklap ik nog niks en weet ook niet of dat dit seizoen nog komt.

@ Aftershock: Ja, dat zou wat zijn...

@ Arno: ja.

@ John: Lees tekst boven in deze post.

@ Niels: Idd, ik zal het tog niet gaan rijden... dus weet niet waar sommige zich druk om maken.

@ Dennis: Volgende keer even beter lezen, ik heb het boven in deze post nog een keer duidelijk neergezet.

En nu houden er er over op A.U.B. Want ik heb er nooit wat over gezegd...

@ Martijn: keer of 10... maar mag ook 20 zijn... :+

@ Sibo: heb ik gedaan! Volgens mij zag ik je laatst trouwens nog vlammen in je m3 op de westtangent?? ik zag er iig 1, maar kon niet zien wie er in zat. :#

Leuk project, houd het ook wel stiekem bij.. ben benieuwd wat voor tijden je gaat rijden. 6KG voor een frame vind ik wel te doen eigenlijk, boormachine erdoorheen halen lijkt me riskant kan je beter nog een ander frame bouwen

Ik bewonder je enthouiasme, hoe je het aanpakt en het allemaal doet waarom het bedoel is: plezier/fun

Ga zo door zou ik zeggen

@ kees: Thnq. :# Ja het word zoiezo geen gatenkaas, maar ben stiekem een beetje bezig met een ander frame, (nee, niet onderhandelen, een goeie lasser zoeken... ) Maar op het moment weinig tijd voor het hok en wacht nog op een aantal onderdelen... maar daarover later meer.
Dankje voor je reactie.

6,25 ? Jezus man, dat haal je echt niet zomaar :?

HAHA :* Waneer komt het nieuwe filmpje dan?

zelfs ik kan het, dus waarom de anderen niet....

en wat betreft die 6,25 daar gaan WIJ MET ZN ALLEN ONDER!!!!!!
t gaat niet om wie het hardst rijd maar dat we gewoon allen knallen en die tedeschi helemaal schijt rijden, en die rijd ook maar met mannetjes van nog geen 50 kg....

Ik sta echt verstelt om dit te horen Heiko, heel leuk. Met deze instelling creeër je tenminste een communitie. Ben het er dus wel 100% mee eens...

@ Heiko: Haha, heerlijke reactie Heiko! Ik kan echt nog niet zeggen wat ik ga rijden... ben wel zeer benieuwd... Thnx voor je reactie!

@ Plantje: Haha! Thnx voor je reactie.

@ Rene: Ja, daarom zeg ik ook nog maar ff niks... Thnx voor je reactie.

@ Kees: Topic word Gezellug! :# Hehe, Thnx voor je reactie.

Over het project, ik wacht nog ff op wat klein grut om de achterrem te monteren en kickstart te fixen, dan even een zitje maken en dan zsm filmpjes online! Daarna ken de hele boel weer uit elkaar.

AMEN :winner:

amen
laten we achter elkaar gaan rijden zodat 1 uit de wind rijd en dan op hogere top kan komen en er dan voorbij vliegen hebje dikke tijd
net als otosport

ontopic.

wel lachen project hoop volgend jaar eens naast je te staan

ziet er zeker netjes uit.. fimpje is leul.. wel nog afstellen, maar dat was al gezegt:+
je hebt trouwens de andere helft van mn zip dus..
haha succes ermee groetjes kevin