2e hands yamaha aerox kopen

michielmm93

Well-Known Member
hey,
ik wordt bijna 16 en ik wil een aerox kopen, hij moet niet harder dan 60 km/h gaan en het liefst niet ouder dan 2005, graag ook niet originele kappen maar net gespoten mooie kappen,bv mooi zwart met wit,
wat denken jullie wat ik moet bieden op zo'n scooter/wat zo'n scooter waard is??
gr. michiel
 
Advertisement - register to remove this

beetje moeilijk te zeggen , een nieuwe kappenset kun je al kopen voor 140 euro (!) , dus je kunt wel nagaan dat als je een compleet vernaggelde scooter onder een stel kappen van 140 euro stopt dat het mischien heel wat lijkt maar net niks is..

dus ook al ziet het er goed uit wil het niet zeggen dat het ook goed is...

komen we dus op de prijs , die dus HEEL erg moeiljk te bepalen is..

je hebt immers niks aan een mooie scooter die niet loopt oid..

als je verstandig bent koop je m bij iemand die vertrouwd is , bij een dealer bijvoorbeeld.

als je een gebruikte scooter koopt is het meestal verstandig om er verstand van te hebben , of minstens iemand die er ook echt verstand van heeft , een miskoop is immer zo gedaan..

een gemiddelde nette aerox in gebruikte toestand zou ik toch schatten op minimaal 1000 euro , 1200 a 1500 is vrij normaal voor een goeie aerox. alles daaronder KAN niet veel zijn , of je moet al zelf nog heel wat gaan repareren of het is schade of wat dan ook...
 
Back
Top