Waarde 2e hands yamaha aerox

Status
Not open for further replies.

Quincy

Well-Known Member
mensen,

een raar vraagje. het gaat over de prijs van een scooter. kunnen jullie ongeveer een gokje doen wat hij moet opleveren. ik wil hem kopen van mijn broer. die zegt 1500€ .

hier een paar dingen van belang.

type:aerox r
bouwjaar 2004
km stand: 15000km
revisatie: geen ( nieuwe cil zuiger) door mij betaald
en verder beetje kap schade die zouden wel binne kort een keer vervange kunnen worden.
owja ik kwam er ook achter dat waarschijnlijk nieuwe voor rem schijf opmoet en ram blokjes.
een nieuwe voor band en verder niet echt denk ik. ja binne kort motorisch gaan reviceren.

kunnen jullie ongeveer hier uit opmaken wat hij zou moeten kosten. ik want me broer wil er 1500 euro voor hebben. maar voor een niet gereviceerde scooter en ook nog eens over de 500 euro aan vervangede spullen door mij betaald. vind ik dat belachelijk dan kan ik ook wel en nieuwe kopen. maar aangezien ik dan een prijs zou moeten geven vraag ik toch jullie om hulp. om met een bewijs te komen dat hij niet zoveel waard is.

ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben. aangezien ik niet echt zeker weet of het hier wel hoort.

mvg,

Quincy
 
Advertisement - register to remove this

geef je broer een paar goeie klappen met je vuist.... en kijk of hij dan 100% is

1500 euro voor een rox met schade en jij zegt zelf, dat jij onderdelen gekocht hebt

in 1 woord : belachelijk!!!
 
ik zou er 500 voor geven
als je nog nieuwe kappen moet kopen en de motor nog moet reviceren
en nieuwe rem blokjes en nieuw bandje

zit je zo weer op de 1000
 
Ik heb even topic titel aangepast.

Maar zoals hierboven aangegeven, ik zou het niet kopen van je broer. Bespaart ook eventueel gezeur achteraf. Als hij zoveel vraagt, gewoon verder kijken want dat is het niet waard.
 
voor 1500 heb je een mooie schakel ;)

Ik heb mijn broer 350 euro betaald voor een speedfight 2 lc uit 2001

Wel een miskoop, maar ik ga m nu verkopen op internet voor 600 :p (bod is al binne)
 
oke bedankt. nja ik moest van mijn vader de prijs op zoeken op marktplaats. heb ik ook al velen gevonde zo een beetje zelfde soort. en die zijn rond de 800/1000. en dan moet er nog 500€ vanaf ivm hij ook geen onderhoud betaald aan auto.

maar even. nou de 1e komt meteen met schade. schade vind ik een groot woord. maar er zitte hier en daar krassen. ( krasjes maar geen gebruikers krasjes echt wel opnieuw spuiten. maar dat kan opzich wel wachte.)
op hoeveel schatten jullie de prijs dan. want dan als iedereen zijn eigen prijs neer zet. dan tel ik alles op neem het gemiddelde. en dan kom ik met het bod aan.
hier heb ik de hulp voor ingeroepen. ik vind het leuk om te zien dat veel mensen rieel zijn. en nog helpen ook :).

mvg
 
Ik heb even topic titel aangepast.

Maar zoals hierboven aangegeven, ik zou het niet kopen van je broer. Bespaart ook eventueel gezeur achteraf. Als hij zoveel vraagt, gewoon verder kijken want dat is het niet waard.

je bedankt. misschien een betere naam.
 
oke bedankt. nja ik moest van mijn vader de prijs op zoeken op marktplaats. heb ik ook al velen gevonde zo een beetje zelfde soort. en die zijn rond de 800/1000. en dan moet er nog 500€ vanaf ivm hij ook geen onderhoud betaald aan auto.

maar even. nou de 1e komt meteen met schade. schade vind ik een groot woord. maar er zitte hier en daar krassen. ( krasjes maar geen gebruikers krasjes echt wel opnieuw spuiten. maar dat kan opzich wel wachte.)
op hoeveel schatten jullie de prijs dan. want dan als iedereen zijn eigen prijs neer zet. dan tel ik alles op neem het gemiddelde. en dan kom ik met het bod aan.
hier heb ik de hulp voor ingeroepen. ik vind het leuk om te zien dat veel mensen rieel zijn. en nog helpen ook :).

mvg

mja , een kappensetje voor aerox zit je nog ruim onder de 300 euro (voor 240 heb je al setjes), wat erg weinig is dus. ik denk dat mits de aerox verder in goeie originele staat is idd zo rond de 800 a 1000 euro echt wel waard is , mischien wel meer , wij kunnen de scooter niet zien en controleren vanaf hier dus we kunnen alleen een zeer ruwe schatting doen...
 
oke maar 1500 is belachelijk. nja ik heb er dus 500 euro in gestoke die er af gaat ivm hij de auto waar ie in rijd geen onderhoud aan betaald. en ik net nieuwe cil betaald heb en nieuwe uitlaat. maar ik zal dan afwachte wat de rest zegt. en hoe plaats ik foto's anders? dan maak ik morge wel paar.
 
niet egt broeder liefde als ik dat zo hoor. voor 1200-1400 heb je al een leuke 2de hands scooter ( aerox) waar bijna geen km's op staan geen schade hebben en gewoon de orginele cilinder enz, denk zelfs nog van bouwjaar 05-06 met beetje zoeken,

conclusie 1500= veel te duur
 
oke. nja ivm met de rekening die ik al had. onderhoud. is er een resterend bedrag van 500 euro en dat is rendabel. hij wilde dat ik onderhoud betaalde ( 500) en dan nog eens 1500 euro. daarom moest ik de prijs op zoeken maar nu zeggen al meerdere mensen rond deze prijs. ik laat ze hier wel naar kijken. en dan eens tot een bedrag komen. en idd niet echt leuk van je broer om je broertje nog zoveel te laten betale. maarja dat soort heb je ook he.

dank iedereen. als jij nog een andere prijs hebt post maar. ik laat hem de nacht en morge open en dan close ik hem morge middag. nu maar eens afwachten. en anders dan vraag ik mijn 500€ terug die ik er in gestoken heb.

mvg,

Q
 
ik vind dat wannaberox mensen altijd hun rox te duur verkopen..
een andere scoot vn zelfde bj/schade etc weetjewel, is al snel maar 800 euro en dat is meer dan normale prijs;)

1500 is onderhand een nieuwe scooter rotop:D ik had mijn vivasportline voor 500 gekocht @ dealer en er zat alelen schuifschade aan eh
ik maand trug gespoten
gister dik ongeluk gehad omdat er een takke kind met fiets overstak zonder te kijken, alle lak naar de tering :/
 
1500 euro is echt te veel...
1000 euro komt meer in de buurt.. net wat de anderen zeggen: als je ook nog nieuwe kappen moet kopen etc... dan ben je wel paarhonderd euro verder. ga anders eens bij een dealer in de buurt kijken. die kunnen je ook verder helpen en een schatting maken wat de scotoer nog kosten kan
 
ik vind dat wannaberox mensen altijd hun rox te duur verkopen..
een andere scoot vn zelfde bj/schade etc weetjewel, is al snel maar 800 euro en dat is meer dan normale prijs;)

1500 is onderhand een nieuwe scooter rotop:D ik had mijn vivasportline voor 500 gekocht @ dealer en er zat alelen schuifschade aan eh
ik maand trug gespoten
gister dik ongeluk gehad omdat er een takke kind met fiets overstak zonder te kijken, alle lak naar de tering :/

Mee eens. Maar aerox is een gewilde scooter, dus kan je een wat hogere prijs vragen... Daar moet je zelf dan iets van af praten...
En je scooter spuit je zo nog een keer, kheb meer met dat kind te doen! Zelf ook beetje kinderen inschatten en vooruit kijken...

@ TS: ik zou die rox van je broer gewoon NIET kopen. Ik merk gewoon dat er gezeik van gaat komen in de toekomst!
 
u vraagje waarom denkt iedereen dat er gezeik komt?. dat gezeik is nu omdat hij niet van mij is. anders heb hij niks te vertelle hoor ;) maar ik snap ook niet wat je helemaal zegt wat heb je met welk kind te doen?

mja :p. maare ik snap ook wel dat aerox wat hoger ligt dan andere scooters. mja ik zal eens kijke wat we afspreken ieder bedankt. want ik kan dit gebruiken wat ongeveer de prijs is. in samenwerking met andere aeroxen op marktplaats, dat de 1500 veelste veel is.

mvg
 
ik vind dat wannaberox mensen altijd hun rox te duur verkopen..
een andere scoot vn zelfde bj/schade etc weetjewel, is al snel maar 800 euro en dat is meer dan normale prijs;)

1500 is onderhand een nieuwe scooter rotop:D ik had mijn vivasportline voor 500 gekocht @ dealer en er zat alelen schuifschade aan eh
ik maand trug gespoten
gister dik ongeluk gehad omdat er een takke kind met fiets overstak zonder te kijken, alle lak naar de tering :/

rot van je glijer. had ik vandaag bijna. eerst zowat s'middags op en vrouw gereden die zonder te kijken overstak. en daarna een auto die dacht dat ie voor mij kon alleen omdat ik daar gas voor gaf. moest ik met piepende banden voor de auto's stoppen die op de kruising stil stonden aan mijn kant :S. :p mja, ja idd ik snap ik niet hoe hij aan dat bedrag komt.
 
Al vind je het teveel en kan je ergens anders een scooter voor minder krijgen in dezelfde of beter staat moet je dat doen, en anders die van je broer kopen... Klaar toch :p
 
ja je heb helemaal gelijk. ;). dus zal ik t topic closen zoals ik gister vermeld had. ik hoop natuurlijk dat mijn broer gewoon mee werkt. ivm ik er net mooi uitlaatje op heb. en in later stadium daar verder mee kan ivm het een shot is. nja

een ieder bedankt die de moeite nam om zo een rare vraag als dit te beantwoorden.

mvg,

Q
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top