Maar de beplating van zo`n ding van la souris is een heel stuk slechter.
bedoel je dan alleen die van La Souris? of ook die van AGM, BTC etc? (die allemaal bij dezelfde fabriek in china afnemen)
uit ervaring kan ik zeggen dat ik wel slechtere beplating gezien heb, en het eraf halen/ monteren van de kappen/beplating van een LS scooter an sich niet zo slecht is (of dan heb ik meerdere keren een lot uit de loterij ofzo...

)
Om nog even kort te gaan - Ik wilde dit kwijt omdat er veel negativiteit op dit forum rondgaat, wat m.i. niet helemaal terecht is.
mee eens; een LS scooter hóéft niet slecht te zijn.
wat naar mijn ervaring wél zo is, is dat La Souris niet altijd op de juiste manier met de scooters van diens klanten omgaat.
er word nogal es het nodige aan beplating/motorisch vernaggeld als het ding uit zn kratje komt/service krijgt.
de boel effe snel met een electrische schroevendraaier in elkaar flansen (dolgedraaide schroeven of gebroken plastic) en hoppa naar de klant.
probeer je de schade dan aan te kaarten = meestal pech voor je
heb zelf een LS E-Sourini die binnenkort sinds ik m twee en half jaar geleden aanschafte de 10000km paseert, en ben nog steeds dik tevreden met de scooter.
helaas voor LS gold dat niet voor de monteur die aan huis kwam bij de eerste service beurt.
al pratend met iemand via zn telefoon, ´smeerde´ hij met een busje WD-40 her en der wat op bewegende delen, reed een kort rondje door de straat met mn scooter om de remmen te testen en te kijken of de verlichting etc. het deed, en toen was ie alweer klaar...(en mocht ik dokken)
het balhoofd, schroeven/moeren natrekken gebeurde niet, en kreeg nadien ook niet echt goede antwoorden op mn vragen.
heb dat later allemaal uitgezocht en waar nodig gefixt (met dank aan o.a. dit forum), en zo viel t besluit om het onderhoud voortaan zelf te doen.
en daar is het tot dusver wel een veel betere scooter van geworden, dan toen ze m kwamen afleveren.
geef me dan een scooter direct uit het krat, voor iets boven jullie inkoopsprijs, dan monteer ik 'm zèlf af..
dit is imo wel de beste methode als je een betrouwbare chinees wilt, en zo leer je de scoot ook t beste kennen!