22 Juli: Lelystad!

Ik had mijn vizier ook op een kiertje staan, maar toen het echt hard begon te regenen deed ik hem dicht!
Domdomdom zag binnen 2 seconden echt niks meer!
Voor de rest weer geen grip in de regen en ik snap er echt helemaal niks van hoe dat komt! Tot dit seizoen geen last van gehad...
 
ik had nog een ander probleem
ik zag niet zoveel :P

attachment.php

Meerdere mensen hadden dat probleem... zet een pinlock viziertje erin en je probleem is opgelost (kost nog geen 3 tientjes)
 
een kiertje hielp niet zo veel en open kon niet want dan kreeg je al de regen in je ogen :P zien jullie trouwens nog wel wat met getinte vizieren? als ik zo al niks meer zie wil ik niet weten hoe het is met een getin vizier :D
 
en meneer wintersberger, hoe doen beide zoons het ?


uhmmmmmm......*gaap*...... wel goed denk ik he

whahaha :W
 
Last edited:
Ik vond het een leuke zondag hehe, jammer van de regen maarja.

bij mike mechelenbrink steekt er nu een rustige regen rijder op :) - jimmy heeft daar nog wat moeite mee maar dat komt wel goed

Ben trots op die 2 :winner:

+ralf+
 
Was super om weer eens te rijden na alle tegenslagen(in de voorbereiding), maar er moet weer flink gesleuteld worden aan de ludix moet harder kunnen, nou waren de omstandig heden niet top op lely maar ja het had wel wat! heb mij prima vermaakt ondanks 1 schoonheids foutje met de tijdtraining :o (al het begin is moeilijk :# )
 
Die ludixx is egt vet haha.. ik heb ook een goede dag gehadd.. 19de tijd getraind en als 8ste over de finishh ik ging als een gek had grip als een gek en de brommer deed het als een gek:P alleen jammer van de botsing met paulus sorry(K) ik dacht het ergens gelezen te hebben maar klopt het nou dat de wedstrijd in adam vervaltt???

ps. where the pictures at

groetjesss
 
hoe kan het zijn dat je arm open ligt, is je pak gescheurd ofzo?? blauw plek ik zou em proberen soms even te koelen. dan trekt de pijn beetje weg.
 
pak schuurde over m'n arm zit niet zo strak rond de armen en die plek voel ik bijna niet omdat m'n schouder veel meer pijn doet maar dat zie je niet.
kan bv niet met een dienblad lopen, vonden ze hardstikke leuk op m'n werk met de tilburgse kermis
 
Back
Top