22 Juli: Lelystad!

Ik heb maar 1 vraag: waarom mochten we in godsnaam niet meer warmdraaien? Alsof dat geluid wat dat veroorzaakt zoveel meer herrie geeft als 20+ scooters die een wedstrijd rijden. Mogen we dan voortaan ook onze zuigertjes declareren? Bij mij staan de strepen derop namelijk..
 
Wow... weer een toffe race-dag gehad gisteren. (was mijn 2e wedstrijd)

Vroeg op om lekker relaxed te kunnen doen bij aankomst in Lelystad. Pitbikes als laatste was tof; net wat meer tijd voor alles. :7

Eerste training met mijn vol-regenbanden op een te snel opdrogende baan was geen succes; vette slides toen ze te warm begonnen te worden. }:O

Tijdtraining op slicks liep niet soepel; kwam niet uit met mijn versnellingen (3 te hoog en 4 te laag) en resultaat was een teleurstellende 12e tijd; langzaamste van +10pk en enkele -10pk jongens nog voor me. :|

Eerste manche op zeiknatte baan was super; als 12e gestart binnen 5 ronden op P4 en snel inlopend op P3. Door het water begon mijn Pit echter steeds meer te stotteren en toen ie in een bocht ineens wél pakte was ik hem kwijt; kl*tezooi. Nog effe doorgereden op P8 of zo maar toen maar gestopt; liep te slecht. 8P

Alles drooggemaakt en ingespoten en regenbanden laten zitten; gokte op regen; en die kwám......gelukkig. :#
Meteen bij de opwarm-ronden van de 2e manche voelde ik al dat ie nog niet goed liep; stotterde en sputterde alsof het nix was. Reed 2.5 sec langzamer dan onder gelijke omstandigheden in race 1!|(
Na enkele rondes gestopt voor nieuwe bougie; hielp nix; einde race dus. Jammer.

Toch een leuke dag gehad; veel mensen gesproken en lekker gereden.
Complimenten aan de hele crew van de SBO; ondanks het slechte weer verzorgden ze toch weer een toffe race-dag voor iedereen. 8) Klasse.
 
Heb me goed vermaakt voor die ene keer dat ik mee doe :) Erg gelachen op Mark zijn scooter ondanks het schijt weer tijdens de races. Als het droog was geweest net als de qual, dan had ik er denk ik bij gezeten.

Toch maar weer eens kijken wat er mogelijk is.

Overigens complimenten aan de marshalls. Het klinkt misschien dom, maar ze gaven mij voor mijn gevoel op het juiste moment de blauwe vlag tijdens de eerste wedstrijd, heb geloof ik niemand echt in de weg gereden.
 
Ik heb maar 1 vraag: waarom mochten we in godsnaam niet meer warmdraaien? Alsof dat geluid wat dat veroorzaakt zoveel meer herrie geeft als 20+ scooters die een wedstrijd rijden. Mogen we dan voortaan ook onze zuigertjes declareren? Bij mij staan de strepen derop namelijk..

Zal wel met het daggemiddelde van het geluid te maken hebben vermoed ik.
 
Ik heb maar 1 vraag: waarom mochten we in godsnaam niet meer warmdraaien? Alsof dat geluid wat dat veroorzaakt zoveel meer herrie geeft als 20+ scooters die een wedstrijd rijden. Mogen we dan voortaan ook onze zuigertjes declareren? Bij mij staan de strepen derop namelijk..

Dan zou je maybe tijdens de "opwarm" lap niet zo op enorm op het gas moeten gaan :P
 
Haha :P, nee maar ik zag dat de rest geupdate was maar dat niet.. Dus ik dacht misschien is het prongeluk vergeten oid.
 
Probleem bij mij is ook weer opgelost. M'n stator was kapot. Zijn er meer mensen die dit probleem kennen? Of heb ik gewoon alle pech, het is namelijk al de tweede keer dat dit voorkomt. Gaat over een hpi trouwens.
 
Ja, ik ken het probleem. Een Malossi ontsteking is de oplossing. :rolleyes:

Jammer van de bloedneus vlak voor de kwalificatie, heb daardoor maar 3 rondjes gereden en dus geen goed tijd neer kunnen zetten.
Verder wel lekker gereden en heb ik ook eindelijk de toeren terug gevonden. :P
 
Ja, ik ken het probleem. Een Malossi ontsteking is de oplossing. :rolleyes:

Jammer van de bloedneus vlak voor de kwalificatie, heb daardoor maar 3 rondjes gereden en dus geen goed tijd neer kunnen zetten.
Verder wel lekker gereden en heb ik ook eindelijk de toeren terug gevonden. :P

Ah, jij liep met een tampon uit je neus :P

Kwam terrein net op lopen, toen zag ik je met wat wits onder je neus :P
 
ik had nog een ander probleem
ik zag niet zoveel :P

attachment.php
 

Attachments

  • IMG_9524 klein.JPG
    IMG_9524 klein.JPG
    43.7 KB · Views: 237
Last edited:
Back
Top