24u Spa-Francorchamps - 14/15 juli 2007

Status
Not open for further replies.
waarom? degene die een tent hebben maar deze niet mee nemen doen dat toch zelf? das niet de schuld/zorg van de organisatie, op de harzring bijvoorbeeld hebben ze ook niet voor iedereen pitboxen...
 
ik ben nog niet op de 24h op harz geweest (ook geen andere btw), maar ik denk dat ze daar niet genoeg plaats hebben om de paddocks te sluiten en iedereen tog nog een plaats te geven

ik vind het gewoon eerlijker als iedereen gelijk voor de wet staat

Groetjes
 
de sbo kan ze ook verhuren aan de eerste x aantal (afhankelijk van het aantal pitboxen, maar het is allemaal al duur genoeg lijkt me
 
Er is toch algemeen rij verbod in de pitstraat, tanken voor de pitboxen. Zoals gewoonlijk in Spa. En laat het sleutelen gebeuren aan de stands op de parking. Men mag toch niet rijden met de scooter. Er is te weinig plaats in spa aan de huidige pitboxen.
 
het is ook inderdaad de bedoeling dat er met de scooter gelopen c.q. gerend word door de pitsstraat, sleutelen op het parkeer terrein is geen optie aangezien wij als crew moeten controleren of er bijv niet stiekem een frame word verwisseld oid daarom houden we het sleutel gedeelte beperkt tot binnen 'de hekken' (hoop dat ik het zo goed uit leg inne?)
 
we zijn vandaag nog bezig met afgelopen weekend af te ronden.
vanaf vanavond gaan we beginnen aan de 24 uurs en zal alles morgen avond online staan.

ivm de pitboxen:

er zijn in totaal 11 pitboxen en 15 teams .
van 2 teams weet ik al dat ze in een tent gaan staan.
als er dus nog 2 zijn is dit probleem opgelost.
 
Ik ben er klaar voor..
vandaag volgeladen naar het werk vertrokken, en ce soir rechtstreeks door naar Francorchamps.

gentlemen, start your engines
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top