22 Juli: Lelystad!

Lekker bezig Daaf! :D

Ik ben ook weer soort van klaar voor morgen, scoot was paar dagen geleden op tijd klaar, ik denk, toch nog ff alles checken, en even op de bank smijten. Wat blijkt een pk weg :D En ja...er wordt gecorrigeerd gemeten, dus het kan niet aan de weersomstandigheden liggen. Vage boel, nja...we zien het morgen wel. In ieder geval maar hopen dat het droog blijft!

Als er iemand trouwens een batterij voor een koso/stage6 toerenteller/temp combo kan meenemen, graag. Zo'n plat rond schijfje, grote versie ervan 2,5 cm in diameter ofzo?
 
we hebben heel vel regen gehad je kan zeggen dat we eigenlijk met dikke nood weer hebben gereden voor de rest top dag ben helemaal gesloopt toch nog vandaag 4de plek behaald:D
 
zo ben weer thuis.
Wat een kut dag, glij partij van hier tot tokio en terug. driften als een gek. ik dacht dat ik die banden wel meer als één race kon gebruiken maar er was na spa al niks meer van over, kwali was wel tof had het gevoel echt hard te gaan helaas maar een 15de tijd.
De 1e race ging ook redelijk eerste bocht had ik al gelijk een paar rijders en tot een 11de plaats kunnen brengen.
De 2e race was niet echt een race voor mij bij de start ging het al mis. Jack bleef staan ik zat er bijna op kon nog net uitwijken maar op dat moment dacht patrick me in te halen en bij het contact werd ik gevloert. stuur in m'n heup, armen open, pak kapot, scooter plat en einde weekend.

oh btw inne ik zag net dat m'n transponder er nog op zit kan ik die morgen komen afgeven neem aan dat je hem terug wilt 8P
 
Ik heb het wel naar mijn zin gehad,verder niet veel op aan te merken..machine liep goed.
En kwam wat harder de hoek uit!!
Verder DJ nog gemeet :+
 
Jammer van de regen, maar het is niet anders. In de kwali merkte ik dat de scooter echt lekker liep vandaag, en als de baan droog was geweest had ik denk ik een heel eind kunnen komen, voelde allemaal erg goed aan.

Regen rijden is niet mijn sterkste punt, maar alsnog een uiteindelijk 3e plaats behaald vandaag, en dus erg tevreden! Veldhoven ben ik er helaas niet bij, baal er goed hard van, want dat gaat me waarschijnlijk gewoon direct 2 plaatsen in het klassement kosten, maarja...het is niet anders. Uiteindelijk gaat het allemaal om de fun-factor ;)

Sander, netjes gereden voor een 1e race dacht ik zo, jammer van de pech in de tweede manche. Ondanks de regen is het toch best een leuke dag geworden!

*edit* Ew...echt balen dat je weer motorisch pech had vandaag, de pech overkomt jou wel erg vaak! Zonde...en niets aan te doen, hopen dat je op Veldhoven gaat knallen! Misschien brengt het geluk als ik op vakantie ben! :D
 
Veel regen niet gevallen,
eerste manche deed ik rustig en tweede wou ik harder rijden reed 12de maar toen is er water bij me ontsteking gekomen en viel dus uit:D
 
Weer een super dagje gehad :)

Vrije training voelde ik me gelijk al goed in de regen, 3e tijd. Toen aangekomen bij de bus zagen we dat m'n waterpomp lek was dus moest ik die reviseren.. Naja na van alles en nogwat kon ik even snel een tijd neerzetten met een andere scoot..

In race 1 had ik een goede start gelijk al 10 plaatsen winst, en flink wat ingehaald.. Ik verloor in de 2e helft van de race alleen veel grip maarja het is niet anders. 8e geworden :)

2e race, weer een goede start. Kon het tempo goed bijbenen alleen ik verloor al vrij snel grip aan de achterkant waardoor ik het wat rustiger aan moest doen. Alsnog een 6e plaats waar ik dik tevreden mee ben!!
 
en toen was er... juist ja... regen...
gofast_scooters2007_26.jpg


maar toen we dachten dat we het wel gehad hadden kwam er dit:
gofast_scooters2007_27.jpg


en dachten we dat het dan over was... kwam er dit !!
gofast_scooters2007_28.jpg


gofast_scooters2007_29.jpg
 
doe wel ff een belletje als je vertrekt.

verder alles ok op een paar pijnlijke plekken na offcourse:X
naar welk nummer 0906-sbo of zo 8P
maar nee het gaat nog niet helemaal lekker lopen is kut zitten is kut alle twee m'n armen zitten flinke schaaf wonden op en een giga bult in m'n zij die blijft groeien en goed zeer doet, hij word ook kei hard en zit op een ongemakkelijke plek net onder m'n riem.
 
*edit* Ew...echt balen dat je weer motorisch pech had vandaag, de pech overkomt jou wel erg vaak! Zonde...en niets aan te doen, hopen dat je op Veldhoven gaat knallen! Misschien brengt het geluk als ik op vakantie ben! :D

Mocht het idd zo zijn dat het geluk brengt stuur ik je de race daarna weer op vakantie :p
 
Back
Top