22 Juli: Lelystad!

heey paulus

ziet nasty uit man hoop dat het snel over is
zodat je de volgende wedstrijd weer 100% kan knallen

vind trouwens dat er weinig fotos zijn vergeleken met de andere wedstrijden!
hebben mensen nog niet meer fotos vooral van mij:P nummer 8 @ stage 6

voor de rest heb ik zin in de volgende race en hoop dan een betere qualificatie te rijden
 
heey paulus

ziet nasty uit man hoop dat het snel over is
zodat je de volgende wedstrijd weer 100% kan knallen

vind trouwens dat er weinig fotos zijn vergeleken met de andere wedstrijden!
hebben mensen nog niet meer fotos vooral van mij:P nummer 8 @ stage 6

voor de rest heb ik zin in de volgende race en hoop dan een betere qualificatie te rijden
100% knallen dat zou ik ook willen ik heb nog geen een race 100% kunnen knallen. ik heb eens zitten vergelijken en een top 10 zou er best in zitten alleen zijn er altijd dingen die tegen zitten ik heb nog geen een race echt volledig me kunnen uitleven

Lely ook training werd hij niet warm genoeg dus afplakken kwali werd hij te warm dus weer er af die zooi maar dat er af halen heeft me zoveel tijd gekost dat ik niet echt iets van een goeie tijd heb kunnen neer zetten toen eerste wedstrijd ik zat er de eerst zoveel ronde nog aardig bij maar de acher band was dusdanig versleten dat ik sommige bochten voor m'n gevoel driftent in en uit ging en ja de 2e race was gewoon kut
 
Mijn verhaaltje:

Training:
Baan verkennen en kijken hoe in vredesnaam alle bochten zouden liggen... Mijn gasnaald stond verkeerd, waardoor ik enkel geen of volgas kon geven... reed niet prettig maar heb gewoon rondjes gemaakt om de baan te zien

Tijdstraining
Ging beter... De temperatuur kwam echter nog steeds niet boven de 51 graden, dus moest veel met mijn hand op de voorkap rijden om het geheel warm te houden.. Ik ging voor mijn gevoel wel redelijk rond, maar had de 21e kwalitijd of 6 seconden van Jerno :L

1e Manche:
Tijdens het opstellen begon het dus moeilijk hard te regenen, waardoor we de kans kregen om banden te wisselen... In de tent heb ik mijn voorvelg gewisseld, maar had absoluut geen zin om in dat kloteweer te gaan rijden en ben op de tribune gaan zitten... Toen het na 10 minuten eventjes iets droger werd heb ik toch maar de scooter gepakt, (ml50 voor, dunlop achter), en toch maar van start gegaan.

De start was drama, want achterin twijfelde iedereen met het starten... Toen heb ik gewoon mn rondjes gereden, een paar mensen ingehaald en geprobeerd niet te vallen met een glibberende dunlop achter :) Volgens mij ben ik als 13e geindingd...


2e manche:

Helemaal top... ding iets minder toeren laten lopen en had dan ook wel vetrouwen in het geheel na het monteren van een regenband achter. Bij het startsignaal ging ik vol op het gas en zag tot mijn schrik dat Jack plotseling stilstond.. Ik kon me er met de meest moeilijke actie langsremmen en wilde hierna weer gas geven... Enkel was er geen beweging in het achterwiel te krijgen.......

Toen maar gelijk de scooter aan de kant gezet en op de tribune wezen kijken. Aanvankelijk dacht ik aan een gebroken vertanding, maar na wat controlewerk bleek dat mijn remsegment in mijn velg is gaan vreten, waardoor het achterwiel enorm vastsloeg en niet meer los kon..

Al met al: toffe racedag, jammer van de 2e manche, en ik wil zon in veldhoven!!! Kijken of ik mn brommer tegen het asfalt kan parkeren :)
 
Niet te meten.. (althans, niet voor huis-tuin&keuken sleutelaars)

Gewoon onderdelen van een werkende ontsteking uitwisselen, totdat het weer werkt... Dan kan je dat onderdeel vervangen door een nieuwe onderdeel..

Hoe het stuk kan gaan? Water & electronica is nooit echt lekker.. maar het kan ook met droogweer, zon, orkanen, of schemer/mist gebeuren...
 
nou ben ik niet met je eens sander, als b.v. bij een malossi de eprom stuk is, dan gaat geheid ook je stator.

nu ga jij van een werkende ontsteking je stator erop hangen, je denkt he hij doet het niet dat is het dus niet. (dan is deze stator ondertussne ook stuk)

hang je die weer op de werkende brommer waar hij vanaf kwam dan gaat daar de eprom ook stuk. dus die kans is te groot voor mij aanwezig. daarom ga ik of voor ene compleet nieuwe ontsteking of 100% zeker weten dat iets stuk is en dat vervangen
 
Nou rop, ik zou het heel knap vinden als jij je stator kapot krijgt door er een kapotte cdi aan te hangen.
En een cdi gaat ook niet kapot door hem aan een kapotte stator te hangen.
Je kunt de cdi alleen slopen door hem aan een kapotte bobine te hangen, of je kill-switch op een artistieke wijze aan te sluiten.
 
Back
Top