Ri3nus SBM 11 February 2006 #21 er is geen limiet aan het aantal sprinters, dit ook omdat het onze 1st keer is en het lekker druk willen hebben.. dus we rekenen op jullie :* --> site komt trouwens ook binnenkort online waar je alle informatie kan terug vinden O-) http://www.brommersprint-meppel.nl
er is geen limiet aan het aantal sprinters, dit ook omdat het onze 1st keer is en het lekker druk willen hebben.. dus we rekenen op jullie :* --> site komt trouwens ook binnenkort online waar je alle informatie kan terug vinden O-) http://www.brommersprint-meppel.nl
dragsterlover TTE Mooierd #221 11 February 2006 #22 Zkr tof dat jullie het organiseren, hopen dat het allemaal goed uitpakt :winner: Ik heb er zin in ieder geval
Zkr tof dat jullie het organiseren, hopen dat het allemaal goed uitpakt :winner: Ik heb er zin in ieder geval
Harjo Dijkman Crew 11 February 2006 #23 hey wij komen ook, mits we de ontsteking niet op naonsteking hebben staan of niet arjan
René S. 6.26 11 February 2006 #26 Ik ben er ook . Wel beter dat ie vlak voor de start van de sbo sprints is, kan ik mooi beetje oefenen. Oh jah harjo, ik ga je vlammen
Ik ben er ook . Wel beter dat ie vlak voor de start van de sbo sprints is, kan ik mooi beetje oefenen. Oh jah harjo, ik ga je vlammen
R Razma Well-Known Member 11 February 2006 #28 nou.. als je dat nu via msn bespreekt ? @ organisatie.. laat maar weten als de vergunning definitief er is !
nou.. als je dat nu via msn bespreekt ? @ organisatie.. laat maar weten als de vergunning definitief er is !
KrazieHansie S.T. Nrg 23.6 HP's 12 February 2006 #30 Ja, ReDmAr en ik komen damwoude ook wel even vertegenwoordigen.. :W
misterbb2 #SBO 76# 12 February 2006 #31 mabe kom ik zaandam wel op de meppelse kaart zetten mooie oefening voor de SBO. hoe zit het eigenlijk met parkeergelegenheid?
mabe kom ik zaandam wel op de meppelse kaart zetten mooie oefening voor de SBO. hoe zit het eigenlijk met parkeergelegenheid?
dragsterlover TTE Mooierd #221 12 February 2006 #32 wat heeft dat met de sprint te maken :X komt wel goed denks.
S Sibo For those 7 seconds 12 February 2006 #33 Jammer genoeg op een zaterdag, niet aanwezig... +maby loopt me scoot dan nog niet eens
Titus Mooiboii 12 February 2006 #34 Ow shit zie nu dat het op een zaterdag is, dan weet ik niet zeker of ik kom, dan moet ik iig vrij zien te krijgen
Ow shit zie nu dat het op een zaterdag is, dan weet ik niet zeker of ik kom, dan moet ik iig vrij zien te krijgen
A Arjan @ NRG SBM 13 February 2006 #35 doe jullie best er valt vast wel iets te regelen neem ik aan ?!
Timmeehh Well-Known Member 13 February 2006 #36 kijk eens aan dat is wel beter, Vraag @ organisatie, De rij @ smp naar de startplek was toen beetje chaotisch enzo, is er daaar mogelijkheid om dat beter te laten gaan? zijn er ook nog schakels die erheen gaan? want moet wel wat concurentie hebben hea Komen er ook nog meetings in noord holland, want dit seizoen is nix dichtbij
kijk eens aan dat is wel beter, Vraag @ organisatie, De rij @ smp naar de startplek was toen beetje chaotisch enzo, is er daaar mogelijkheid om dat beter te laten gaan? zijn er ook nog schakels die erheen gaan? want moet wel wat concurentie hebben hea Komen er ook nog meetings in noord holland, want dit seizoen is nix dichtbij
Timmeehh Well-Known Member 13 February 2006 #37 dragsterlover said: wat heeft dat met de sprint te maken :X komt wel goed denks. Click to expand... nou, heel veel, ga jij kilometers lopen met je spullen in je hand? en aangezien het industrie gebied is, lijkt mij dat er afgesloten bedrijfs tereinen zijn, waar je dus niet op kan parkeren. snapp??? dat was maar een voorbeeld.
dragsterlover said: wat heeft dat met de sprint te maken :X komt wel goed denks. Click to expand... nou, heel veel, ga jij kilometers lopen met je spullen in je hand? en aangezien het industrie gebied is, lijkt mij dat er afgesloten bedrijfs tereinen zijn, waar je dus niet op kan parkeren. snapp??? dat was maar een voorbeeld.
A Arjan @ NRG SBM 13 February 2006 #38 er is genoeg parkeer gelegenheid dis je hoeft geen km's te lopen en startplek is ook allemaal goed voor elkaar
er is genoeg parkeer gelegenheid dis je hoeft geen km's te lopen en startplek is ook allemaal goed voor elkaar
Timmeehh Well-Known Member 13 February 2006 #39 Arjan @ NRG said: er is genoeg parkeer gelegenheid dis je hoeft geen km's te lopen en startplek is ook allemaal goed voor elkaar Click to expand... Weer goed nieuws, mag ik vragen hoe jullie dat hebben ingeplanned met de rij naar de start??
Arjan @ NRG said: er is genoeg parkeer gelegenheid dis je hoeft geen km's te lopen en startplek is ook allemaal goed voor elkaar Click to expand... Weer goed nieuws, mag ik vragen hoe jullie dat hebben ingeplanned met de rij naar de start??
A Arjan @ NRG SBM 13 February 2006 #40 er loopt nog een weg waar gesprint gaat worden die foto's zijn niet van de weg waar gesprint gaat worden die is wel 800m rechtdoor
er loopt nog een weg waar gesprint gaat worden die foto's zijn niet van de weg waar gesprint gaat worden die is wel 800m rechtdoor