2010 heeft eigen sneeuw hé

165584_170745462963408_100000838674196_305389_3755478_n.jpg

Eindhoven! ^^

Heb hier in maastricht 25 + cm gemeten in me tuin Vanochtend 06:00
Strooit zout is op van de gemeente. chaos hier.
Politie komt alleen bij ernstige noodgevallen. Zetten ze ook nog online,
Dus criminelen hebben de tip gekregen.

Ben benieuwd hoe die vrouwen nu reageren die al jaren roepen ik wil een witte kerst.
Nu roepen ze ik durf niet te rijden :P

Ik vind het wel mooi. De altijd zeurende buurvrouw van mij vindt het maar niets. Was gevallen, elektrische fiets kapot, telefoon kapot en de knie kapot, dinsdag wordt ze geopereerd. Nu heeft ze een brief geschreven naar de burgemeester over het (volgens haar) absurde strooibeleid, want de fietspaden worden niet schoon gemaakt.. Hahahaha, prachtig, mens is knettergek, waarschijnlijk is morgen haar fiets weer 'ineens' heel en blijkt haar telefoon het toch nog te doen.. Operatie zal wel worden uitgesteld, mens doet alles om aandacht te krijgen 8P

Wij hebben dr hier ook 1 (mn broer en ik zijn nogal lui met fietsen).. maar dat helpt alleen met opstarten en heel klein beetje onder het rijden.

Ik was lekker in die bus blijven zitten met de verwarming aan :+

idd. en wachten tot de sneeuw weg is en gewoon zelf die greppel uit rijden. :+

edit: btw, ik heb deze maand 200km minder op een tank gereden :eek:
WTF zal dat echt door al dat warm draaien en langzaam rijden en wielspn komen? :D

Nou hier in Zuid-Limburg kunnen we Skiën van de Cauberg.
Vanmorgen om 6 uur vast gezeten voor mijn huis haha.
Uiteindelijk er uit getrokken door een strooi wagen, en toen plank gas :)

Picture van hier:
b3keae.jpg

2h85x1e.jpg

xkumpg.jpg

Naar school fietsen was ook weer een heel avontuur, nergens gestrooid natuurlijk...
Kom hier de straat nauwelijk uit, rijden gaat bijna niet en 1x remmen en je ligt.

Wat moet je uberhaubt in de kerstvakantie op school :D?

Achterhoek was ook wel lekker terror vannacht :W. Ook heel erg mooi dat die ochtend ''spits'' pas om 7 uur op gang kwam ipv 5 uur dus nog lekker door kunnen jagen met de vrachtwagen :W.

Back