was jij niet zo over je eigen stuurkunsten aan 't preken?
Ik zei dat ik zelf vond dat ik wel goed rij idd. Maar ik heb het ook goed gedaan, de bus heeft 1 deukje erbij en is alweer op pad.
Ws haast om een morningafterpil te gaan halen?
:+
Kleine uitleg:
Ik moest bezorgen bij een boerderij, en die weg ben ik van de week al 6x overheen gereden. Heel zacht dan wel, net als nu, en dan voelde ik hem wel gaan maar het niet zo erg. Nu reed ik gewoon in z'n 2 op de koppeling zonder gas en werd ik door de wind van de weg afgeblazen. Probeerde hem nog te redden maar dat ging niet meer. Enkele honderden meters voor mij kwam een mercedes G320 aanrijden met 4wd en winterbanden, ook die werd gewoon van de weg gewaait maar kon nog net voorkomen dat ze zo als ik kwam te liggen. Die hele weg is werkelijk 1 ijsbaan, en door verschillende boerderijen is al geklaagd dat ze daar eens moeten strooien of de weg gewoon moeten afsluiten. Het is daar onderhand orde van de dag dat een boer even met een traktor kan komen.
Toen de sleepdienst arriveerde hadden die zelfs grote moeite om daar normaal te rijden. Die hebben mij dan ook even op de sleeparm gezet en mij op een gestrooid stuk gezet.
Gelukkig doet de bus het nog en is er maar 1 deukje bijgekomen. Dus dat zegt misschien wel iets over de snelheid waarmee het is gegaan.
Dus ik kan mezelf hooguit verwijten dat ik stom ben geweest om over die weg te rijden, verder heb ik er niks aan kunnen doen.
Morgen maar even een stukje omrijden, liever dat dan dat ik weer een uur in die snijdende kou moet staan wachten op mijn baas.